וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 05: האימג'ים שעשו לנו את השבוע

5.7.2013 / 17:37

הגרמנים פותחים חזית נגד אובמה, ג'ולי דלפי ואיתן הוק חוזרים לסדרת "לפני" ונחום גוטמן עושה אהבה עם תל אביב

השבוע זה נגמר: אחרי שמונה שנים, גוגל רידר, קורא ה-RSS מבית מי שהיתה פעם ענקית החיפוש והיום היא ענקית הכל-דבר-בעולם-בערך, נסגר. השירות הזה, שחסך לכם כניסה לאתרים והתרוצצות אחרי מידע והביא את כל הכותרות אליכם, נשלח לפרישה אחרי שנים של הזנחה, אפילו שהשמועות אומרות שבתקופה האחרונה אפילו עובד אחד בגוגל לא היה מועסק במחלקה הרלוונטית לרידר.

התחליפים רבים ומגוונים, חלקם טובים, רובם לא. אחד מהם הוא Feedly, שעלה לגדולה בחודשים האחרונים מאז הודיעה גוגל על סגירת השירות שלה. השבוע, כדי לרקוד קצת על הדם, הם העלו את האיור המתוק הזה. הנה הוא, גוגל רידר, כמו אסקימוסי זקן, מתיישב על קרחון ושט אל מותו.

השבוע ציינו האמריקאים את יום העצמאות שלהם, שעל אף שהוא לא באמת קשור אלינו, יש פה נטייה לאמץ אותו כאילו הוא מועד נוסף בלוח השנה המקומי. לחגיגה שלנו בחרנו באחד מהפוסטרים שקידמו את פניו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בזמן ביקורו בברלין לפני כשבועיים. הגרמנים, אומה אוהבת פרטיות שכמותם, מחו בפני האורח המכובד נגד התנהלות הממשל האמריקאי כפי שנחשפה בפרשת הריגול שהסעירה את העולם. בתמונה תמצאו טייק אוף חכם על עיבוד התמונה הקלאסי והמוכר של אובמה, כמו גם על הסיסמא שליוותה אותו והפכה כאן ל"Yes we scan". האח הגדול מאזין אם כן.

פיליפ פקר הוא מאייר, אנימטור ואמן סטוריבורד. חלק מהעבודות שלו עשויות להיות לכם מוכרות כיוון שהופיעו בעיתונים שונים (בעיקר קריקטורות ואילוסטרציות). אם אתם מחפשים טוויסט קטן וממזרי – זה האדם עבורכם. עוד עבודות שלו תוכלו למצוא כאן.

אתמול נפתח פסטיבל הקולנוע בירושלים, קרנבל אמיתי לחובבי קולנוע והזדמנות מקומית ליהנות מהערבים הירושלמים הנעימים – גם ביולי המהביל. גם השנה תוכלו למצוא שם לא מעט פנינים ואתם מוזמנים להציץ במדריך המלא של וואלה! תרבות כדי לבחור. במאי האינדי האמריקאי האהוב ריצ'רד לינקלייטר יתארח בפסטיבל, לצד הקרנת סרטו החדש "לפני חצות", שחותם את הטרילוגיה היפהפייה בכיכובם של ג'ולי דלפי ואיתן הוק. בתמונה למעלה, ג'סי (הוק) וסלין (דלפי) כפי שנראו בסרט הראשון "לפני השקיעה" שיצא ב-1995, עם הצצה קטנטנה להיום. אל תפספסו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

תל אביב היא עיר שתושביה מנהלים איתה מערכת יחסים סוערת. אהבה ושנאה מעורבבות זו בזו. אבל אין אהבת תל אביב כמו זו שמשתקפת מעיניו של נחום גוטמן שכתב עליה וצייר אותה בתשוקה עדינה. במהלך חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) יתקיימו סיורים שיעקבו אחרי סיפורי האהבה היפהפיים של גוטמן, במוזיאון שקרוי על שמו ובשכונת נווה צדק עליה כתב. למעלה: הציור "מנוחת צהרים" של גוטמן – קלאסיקה ישראלית שתמיד משמחת.

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully