וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: Psy, יוצר "גנגנם סטייל", יופיע בישראל

הזמר הדרום הקוראיני ששבר את שיא הצפיות ביוטיוב עם הקליפ ללהיט "גנגנם סטייל" יגיע לשתי הופעות בישראל שיתקיימו בתל אביב ובאילת

אחרי שבועות של שמועות, כעת מגיעים הפרטים: הזמר הדרום הקוראיני סיי (Psy) שאחראי ללהיט הכי נצפה ביוטיוב, "גנגנאם סטייל", יגיע לישראל לראשונה לשתי הופעות, הראשונה בהן תתקיים ב-25 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. ההופעה השנייה תתקיים יומיים לאחר מכן, ב-27 ביולי, בחוות הגמלים באילת.

באירוע ייקחו גם מספר די.ג'ייז שיתקלטו לפני ההופעה סיי, ביניהם Dj Milana, Dj Tom Davidson ,Dj Ido B Zooki ו-DJane Amely. מחירי הכרטיסים לשני המופעים עומדים על 200 שקלים, כאשר מחיר כרטיס VIP עומד על 250 שקלים. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר של משרד הכרטיסים הדרן. על הפקת המופע אמונה חברת ההפקות Best Productions של המפיק הצרפתי יעקב מימוני בשיתוף עם קול רקורדס בראשות המפיק אריה ציון.

סיי, או בשמו האמיתי פארק ג'יי-סאנג הוא זמר, רקדן, מפיק ומוזיקאי דרום קוריאני שפרץ לתודעה העולמית בעקבות הלהיט "גנגנאם סטייל", שיצא כסינגל מתוך אלבום האולפן השישי שלו, "Psy 6 (Six Rules), Part 1".

החל מדצמבר 2012 היה הקליפ לשיר לנצפה ביותר ביוטיוב לאחר שעקף את מספר הצפיות של השיר Baby של ג'סטין ביבר. ב-21 בדצמבר 2012 הקליפ עבר את רף מיליארד הצפיות והפך לקליפ הראשון ביוטיוב שנצפה כמות כזו של פעמים. בחודש אפריל האחרון הוציא את הסינגל "ג'נטלמן" שלא שיחזר את אותה ההצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully