וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי קיי רולינג ("הארי פוטר") הוציאה ספר סודי תחת שם בדוי

14.7.2013 / 14:09

רומן הפשע "קריאת הקוקיה" פורסם תחת שמו של רוברט גלבריית', שנטען כי הוא חוקר לשעבר, אולם משנחשף כי המחברת האמיתית היא רולינג זינק הספר לראש רשימות רבי המכר

ג'יי קיי רולינג ממשיכה להסעיר את עולם הספרות: אחרי ההצלחה האדירה של סדרת סדרי "הארי פוטר" וכשמאחוריה גם רומן מדובר למבוגרים ("כיסא פנוי"), שחררה רולינג רומן נוסף בשם "קריאת הקוקיה" ("The Cuckoo's Calling"), אולם הפעם – היא עשתה זאת תחת שם בדוי, רוברט גלבריית'. כעת, משנחשפה זהותה כמחברת האמיתית של מותחן הפשע, זינק הספר באופן מידי לראש רשימת רבי המכר באתר אמאזון – כאשר לפני החשיפה מכר 1,500 עותקים בלבד.

על גב ספרה החדש נכתב כי גלבריית' הינו איש צבא לשעבר שעבד גם כחוקר, אדם נשוי ולו שתי בנות. סיפור הכיסוי נחשף במערומיו כשעיתון הסאנדיי טיימס הביע חשדות כי ספר כתוב היטב במידה כזאת אינו יכול להיות עבודה של חובבן. חקירתם העלתה כי הסופרת האמיתית מאחורי הרומן הינה רולינג.

"קיוויתי להחזיק את הסוד עוד קצת כי ההתחזות לרוברט גלבריית' היתה משחררת", אמרה רולינג בהצהרה ששחררה. "היה נפלא לפרסם ספר ללא הייפ או ציפיות, וחשתי תענוג גדול לקבל כך תגובות על היצירה". יש לציין כי הרומן אכן זכה לתגובות חיוביות במיוחד, כשכמה מבקרים מתארים אותו כרומן ביכורים עוצר נשימה.

"קריאת הקוקיה" הינו רומן בלשי העוסק במותה של דוגמנית מצליחה בלונדון? במרכז הרומן דמותו של בלש בשם קורמורן סטרייק, ורולינג כבר הודיעה כי היא כותבת רומן נוסף שדמותו עומדת במרכזו.

סקרנים לקרוא את הספר החדש? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully