וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך תתמודד הסדרה "Glee" עם מותו הפתאומי של קורי מונטית'?

16.7.2013 / 0:05

מותו של מונטית' צפוי לזעזע את העלילה של "Glee", שתי משפחות פתחו בקטטה במהלך תכנית ריאליטי ואופרה ווינפרי תפיק סדרה על לינדזי לוהן: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

אחרי מותו של קורי מונטית' – מה תעשה “Glee”?

מותו של קורי מונטית', פין מהסדרה "Glee", השאיר עיניים דומעות ולבבות שבורים בכל רחבי העולם. אולם כעת תוהים מעריצי הסדרה כיצד ניתן יהיה להמשיך בלעדיו. פין, אחת הדמויות המרכזיות לרוב אורך הסדרה, סיים את העונה האחרונה עם כוונה להחזיר אליו את רייצ'ל שחמקה מידיו לטובת ברודי הנכלולי. בסוף העונה האחרונה היכה פין את ברודי והשביע אותו שלא יתקרב יותר לארוסתו.

השחקן קורי מונטית'. AP
מוות טרגי בחיים וגם בתסריט? קורי מונטית'/AP

כעת, נגדע הרומן המתוסרט-אמיתי בין פין לרייצ'ל, שנפרש על פני ארבע עונות והיה אחד מקווי העלילה המרכזיים של הסדרה שחודשה לשתי עונות נוספות. צילומי העונה החמישית היו אמורים להתחיל בעוד כשבוע, אולם סביר להניח שיידחו עקב הטרגדיה ועקב העובדה שכעת יצטרך הצוות לשנות את התסריטים והעלילה. "זה מוקדם עדיין לדעת", אמר מקור בהפקה. "כולם עדיין בשוק".

שאלה נוספת וגדולה העומדת על הפרק היא כיצד הסדרה תיפרד מדמותו של פין - אם יחליט ריאן מרפי יוצר הסדרה להגיד משהו כמו "אה, כן - הוא נסע ללמוד בלוס אנג'לס עם מרסדס", הוא יזכה לבוז ולגינויים בשל חוסר רגישות. מנגד, אם יחליט להקביל את סיפורו למציאות, הוא ייחשד בניצול הטרגדיה.

טיזרים ראשונים לסוף של "שובר שורות"

סדרת הקאלט "שובר שורות" חוזרת לסיים את מה שהיא התחילה: החצי השני לעונה החמישית של סדרת המתח יעלה לאוויר ב-11 באוגוסט, אבל עד אז תוכלו להתנחם בטיזרים האלה, שאולי לא מגלים הרבה, אבל לפחות נותנים הצצה קטנטונת לעתיד לבוא. תתפללו בשביל ג'סי.

מכות ב"עקרות הבית האמיתיות של ניו ג'רזי"

הסדרה "עקרות בית אמיתיות", על עקרות בית עשירות מדי ומשועממות מדי, מעולם לא היתה מופת של טלוויזיה איכותית. קללות, שריטות, משיכות בשיער והתנהגות גסה היו מאז ומתמיד לחם חוקה של התכנית שזוכה לפופולריות רבה. בפרק של סדרת הבת "עקרות הבית האמיתיות של ניו ג'רזי" ששודר השבוע, נראה שהגיסים ג'ו ו-ג'ו סוף סוף הצליחו לפתוח את המתחים ביניהם. וגם את הראש אחד של השני.

עונה חמישית ל"משפחה בהפרעה"?

לאחר הבאזז שקיבל הקאמבק של הסדרה "משפחה בהפרעה", שוקלים ב"נטפליקס" להפיק גם עונה חמישית לקומדיה המצליחה. בחודשים האחרונים סערו אתרי הבידור בארה"ב סביב כל פרט מהעונה הרביעית של הסדרה על חייהם המסובכים של בני משפחת בלות', ועם עלייתה לאוויר היא זכתה גם לביקורות מפרגנות רבות. כעת, נמצאים חברי הסדרה והיוצרים במגעים מתקדמים להפיק עונה נוספת. אם אכן יצליחו המגעים לא תהיה זו הפתעה – מאז שעלתה לאוויר הפכה הסדרה לנצפית ביותר באתר ההורדות ומבקרי טלוויזיה כבר מדברים עליה כמועמדת אפשרית לזכייה בפרסים רבים בטקס האמי הקרוב.

מייקל סרה מדבר על העונה הרביעית

לינדזי לוהן מקבלת סדרה חדשה

לינדזי לוהן, מי שמככבת בימים אלה בעיקר בבתי המשפט, תקבל סדרה דוקומנטרית משלה בערוץ OWN של אופרה ווינפרי. לוהן תהיה במרכז סדרה דוקומנטרית בת שמונה פרקים על חייה והיא גם צפויה להעניק ראיון לווינפרי ברגע שתצא (שוב) מגמילה באוגוסט הקרוב. לוהן אמנם מככבת בעיקר במדורי החדשות והרכילות בשל התנהגותה הסוררת, אולם היא מעולם לא ששה לקחת חלק בפרויקטים לא מתוסרטים. כך למשל, היא לא הסכימה להשתתף בסדרת הריאליטי שקיבלה משפחתה “Living Lohan” בערוץ E ב-2008, למרות הפצרותיהם החוזרות ונשנות.

לינדזי לוהן בוכה אצל לטרמן

יוצרי “Shit Girls Say” עוברים לטלוויזיה

גריידון שפרד וקייל המפרי, המוחות השנונים שעומדים מאחורי הסנסציה האינטרנטית “Shit Girls Say”, קיבלו עסקה לפיתוח פורמט עבור ערוץ הסטייל האמריקני. השניים אחראים על אחד מסרטוני הרשת הכי חמים בשנים האחרונות שזכה גם לגרסאות נוספות. ככל הנראה, בעסקה עם רשת הסטייל ינסו השניים לתקוף את תעשיית היופי והטיפוח האמריקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully