וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 08: האימג'ים שעשו לנו את השבוע

26.7.2013 / 17:02

מיק ג'אגר התקמט וחוגג 70, שמעון פרס משתעמם מול הטלוויזיה וכולם ממשיכים להתלהב מהבן הבכור של וויליאם וקייט אבל שחכו איפה הם ראו את זה קודם

השבוע התעסק כל העולם בתמונה אחת, של רגע אחד בהיסטוריה: השקת התינוק המלכותי. היציאה הראשונה של יורש העצר. יציאה לעינה הבוחנת של התקשורת כמובן. למרות שלא רחוק היום שגם יציאותיו של הרך האצילי הנולד יפרנסו עיתונאים ברחבי העולם. רבות דובר על הסחרור המוגזם לתוכו נכנסו כלי התקשורת בסיקור המופרע, אז נחסוך מכם את שני הפני שלנו בעניין. בעולם אחר, בחיים אחרים, התינוק הזה, הוא עוד סימבה.

הצלם שחר עזרן יודע דבר או שניים על ללכוד רגע בהיסטוריה ועל להיות במקום הנכון בזמן הנכון. עזרן, ישראלי לשעבר, שחי כבר למעלה מ-20 שנה בניו יורק, נחשב לאחד הצלמים המוערכים בעולם. תמונות שצילם הופיעו על שערי מגזינים יוקרתיים והוצגו במוזיאונים חשובים. כעת מארחת את עבודותיו עיר הולדתו, חיפה. תחת הכותרת "פרפורמנס" ניתן יהיה לצפות בצילומיו החל מהשבוע בחוצות העיר התחתית לאורך רחוב שער פלמר בין שדרות העצמאות לשער 5 ההיסטורי של נמל חיפה. בין המצולמים תוכלו למצוא את בונו, נשיא ארה"ב ברק אובמה, מסי, מייקל ג'קסון והנשיא פרס ברגע מתוק-מריר, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה.

האבן המתגלגלת מיק ג'אגר תחגוג מחר יום הולדת 70 – יום חג עבור חובבי רוק בכל רחבי העולם, אבל קצת פחות בישראל. מסיבות שמעולם לא פוענחו לחלוטין, הרולינג סטונז לא תפסו חזק בארץ זבת חלב, וכך פספסנו הזדמנות לעקוב אחר אחד האנשים הכי הפכפכים ודרמטיים בהיסטוריה של הרוקנ'רול. מה לא היה שם? התמכרויות, גמילות, נישואים וגירושים, סטיות, מוות של חברים קרובים, סקס עם דיוויד בואי, הופעה טראגית שהסתיימה במוות בקהל – ואחרי הכל גם זיקנה לאור הזרקורים, שבמסגרתה הפך ג'אגר בהדרגה לכפיל של ארנק עור ישן. נעדיף לזכור אותו בשיא תהילתו, כמו בצילום הזה מאוקטובר 1968, רגע לפני אלבום המופת "Beggars Banquet".

למרות ההתקדמות שעשו נשים במאה השנים האחרונות, נראה כי העולם ב-2013 עדיין מצפה מנשים לענות למודלים בלתי אפשריים של יופי ולתפקד כאובייקטים בכל הזדמנות. זה מתחיל מאוד מוקדם. כמה מוקדם? לפני שהבנות שלכם חוגגות 10. לאחרונה הושקו הבובות החדשות באבולוציה של סדרת "פוני קטן", אותם סוסי פוני מתוקים, עם בלוריות ססגוניות ועיניים גדולות ולחות. במקום חיית משק קסומה, יקבלו הילדות דגם סוסי משהו של בובת בראץ: מותניים צרים, חצאית מיני קצרצרה, ראש ענק, גוף דקיק. עוד מהפך הושלם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תכירו את הלן מאסלוויט, האשה שתגרום לכם לחשוב דברים שלא האמנתם שאי פעם תחשבו על נייר. מדובר באמנית בריטית שעשתה המון דברים בחייה מציור ועד ריהוט דקורטיבי, אבל ערימה של ניירות צבעונים הביאה לחייה השראה מסוג חדש. העבודות שלה רחוקות מלהיות אוריגמי, הן יותר מלאכת מחשבת של דיוק ואסטתיקה. מי שרוצה לראות עוד מהדברים שהיא עושה, מוזמן לבקר באתר שלה, ואולי גם לרכוש עבודה, אם תרצו, כשהיא תשוב לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully