וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם תומר יוסף

30.7.2013 / 0:08

תומר יוסף חוגג עשור של פעילות מוזיקלית בסדרת הופעות, ובוחר עבור וואלה! תרבות את האלבומים שהכי השפיעו עליו – מאריק איינשטיין, דרך טום ווייטס ועד Die Antwoord

אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב – בדשא אצל אביגדור

האלבום האהוב עליי מכל אלבומיו של אריק איינשטיין, שבמקרה הזה שיתף פעולה עם מיקי גבריאלוב - שיצר לחנים מעולים. את רוב השירים באלבום הזה כתב יענקל'ה רוטבליט, חברי הטוב, וכל פעם שאני שומע אותו הוא זורק אותי לרגעים מענגים בנערותי.

אריאל זילבר – רוצי שמוליק

אלבומו הראשון של אריאל זילבר, קשה לי לומר שהוא האהוב עליי מכל אלבומיו מכיוון שבעיניי הוא כל הזמן יצר מוזיקה טובה ותמיד הפתיע. אולי בגלל שהיה לי עותק ויניל שלו שהתנגן נון סטופ בפטיפון נשארו לי השריטות הנעימות האלה בראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טום ווייטס – Swordfishtrombones

אלבום המופת של טום ווייטס האגדי, משמח כשיותר מדי עצוב ומעציב כשיותר מדי שמח. מבחינתי האלבום הזה מכיל בתוכו כמעט את כל מה שאני אוהב במוזיקה.

Sly and the Family Stone – Fresh

סליי סטון בשיאו, פסגת הגרוב וביצועים אינסטינקטיביים מדהימים. אולי הבית ספר הכי גדול שהיה לי. אין באלבום הזה אף נפילה, בעיקר בגלל סליי אבל גם בגלל משפחת המוזיקאים המטורפת שהקיפה אותו. אלבום חובה!

Die Antwoord – Tension

האלבום האחרון של אחת הלהקות הכי מעוררות שיש היום בשטח. אני יכול לקרוא לעצמי מעריץ. הם פועלים בצורה יוצאת דופן ומעוררת השראה ומייצרים המון עניין מעבר למוזיקה, מי שלא מכיר – מיד לגוגל.

תומר יוסף חוגג עשור של פעילות מוזיקלית בסדרת הופעות עם להקת ליווי ואורחים מיוחדים. תמיר מוסקט: תופים, רון בונקר: גיטרה, איתמר ציגלר: בס, תום דרום: קלידים

ההופעות הקרובות:

3.8 -בבארבי תל אביב - כל הכרטיסים אזלו
3.9 מועדון "זה" אשדוד
7.9 בארבי תל אביב, מוצ"ש
16.9 איניגו מונטויה - M הדרך

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • תומר יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully