וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 64: ארקטיק מאנקיז קורצים לג'סטין טימברלייק

31.7.2013 / 0:03

אלכס טרנר וחבורתו בשיר שנשמע כמו שילוב בין ג'סטין טימברלייק והסטרוקס, פרל ג'אם מפנקים את הקהל בשירים חדשים ובון איבר בקאבר לפיטר גבריאל. בלוג הרוק של מני אבירם

Pond - Whatever Happened To The Million Head Collide / Giant Tortoise

תואר אלבום השבוע הולך ל"Hobo Rocket" של פונד האוסטרלים, חגיגת פסיכדליה סטונרית שממשיכה את פריחת הז'אנר בשנתיים האחרונות. פונד, שזה האלבום החמישי שלה, היא להקה שחולקת חלק מחבריה עם טיים אימפלה, עוד הרכב שיודע רוקנ'רול אווירתי עם נגיעות סבנטיז מהו, ושאלבומו האחרון, "Lonerism", היה אחד מהאלבומים הבולטים של השנה שעברה. "Hobo Rocket" הוא 34 דקות דחוסות ורועשות לפרקים שעושות את העבודה ומזכירות עשורים אחרים ולהקות אחרות.

Pearl Jam - Lightning Bolt / Future Days

הקאמבק של פרל ג'אם כיכב גם במדור הקודם, והוא מככב גם הפעם, אחרי שאדי ודר וחבריו ביצעו עוד שני שירים מתוך "Lightning Bolt", האלבום החדש שלהם שייצא באוקטובר. זה קרה בהופעה בריגלי פילד בשיקגו ב-19 בחודש, הופעה שהופסקה אחרי שבעה שירים בגלל סערה קשה, התחילה שוב לקראת חצות, בתום שלוש שעות הפסקה – סבלניים האמריקאים האלה - ונמשכה עד 2:00 לפנות בוקר. עוד הופעה אפית לקטלוג של הלהקה הכי ספרינגסטינית ואוהבת אדם של זמנה. הנה שיר הנושא ועוד אחד, שלבטח יהפוך להמנון בקרב המעריצים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

?Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High

עוד שיר של אלכס טרנר ושות' מתוך "AM", האלבום החמישי של האנגלים שייצא בתחילת ספטמבר, והפעם הכיוון מרגיש קצת כמו שיר משותף של ג'סטין טימברלייק והסטרוקס. כרגיל, שלוש האזנות ואתם מכורים.

Sebadoh - I Will

קאמבק משמח של לו בארלו והחברים בסבאדו, שיחזרו בספטמבר עם "Defend Yourself", אלבום חדש אחרי 14 שנים. זה השיר הראשון והמאוד יפה מתוכו. הנושא: אהבה ושברה.

FIDLAR - Awkward

פידלאר כבר כיכבו כאן בעבר, וזה הסינגל האחרון של ההרכב הצעיר והמבטיח מאל.איי. רוח נעורים, שובי אלי.

והנה הקליפ החדש והמשעשע לפנינה הביסטי בויזית "Cocaine" (כולל עירום גברי):

The Orwells - Who Needs You

השותפה של פידלאר לסיבוב ההופעות הנוכחי שלה היא עוד להקה צעירה ששווה לסמן – האורוולז משיקגו. זה שיר הנושא המתוקתק מתוך אי.פי באותו שם שייצא בספטמבר.

The Vaccines - Everybody's Gonna Let You Down

שיר חדש, רגוע ויפה לוואקסינז, שממשיך את הקו המעט שונה שהוצג עם "Melody Calling". האי.פי שכולל את שניהם ייצא בהמשך החודש.

Joanna Gruesome - Secret Surprise

בספטמבר ייצא גם אלבום הבכורה של ג'ואנה גרוסום, הרכב די מסעיר מקארדיף, וויילס. לאלבום קוראים "Weird Sister", וזה הסינגל הראשון מתוכו. זו אמנם חמישיה, אבל הקול הוא קולה של אלנה מקארדל. כבר אמרנו ש-2013 היא לגמרי שנת הבנות ברוקנ'רול.

(Jaws - Toucan Surf (rmx

על Jaws הבירמינגהאמים כבר סיפרתי כאן בהקשר של הסינגל האחרון שלהם, "Gold", והנה מגיע הבי-סייד – רמיקס מרגיע לאחד הקטעים המצוינים מתוך אי.פי הבכורה "Milkshake".

Bon Iver - Come Talk to Me

ועכשיו, מיני מרתון קאברים. אחרי שב-2010 הוציא פיטר גבריאל את "Scratch My Back", אלבום כיסויים לשירים של רדיוהד, בון איבר, ארקייד פייר, דיוויד בואי, פול סיימון, ניל יאנג ועוד ועוד שמות מליגת העל, הגיע הזמן להחזיר לו טובה, ובספטמבר יגיח "And I'll Scratch Yours", שבו רוב האנשים שגבריאל פינק ביחס חם מבצעים שירים שלו. רדיוהד ויאנג לא יהיו שם, אבל ארקייד פייר ובון איבר (ולו ריד, פול סיימון, רג'ינה ספקטור ודיוויד ביירן) בהחלט כן.

Mark Lanegan - I'm Not the Loving Kind

גם מרק לאנגן מוציא אלבום קאברים בספטמבר, "Imitations" שמו, שם יטפל כמו שרק הוא יודע בשירים של ניק קייב, ננסי סינטרה, הול אנד אוטס ואחרים. כאן הוא עושה ג'ון קייל.

Low - Stay

ממשיכים עם לואו, שמנסים את כוחם בהצלחה יחסית עם הלהיט של ריהאנה, ישמור עליה האל.

New Order - Regret

וניו אורדר בקאבר לעצמם, עושים את הקטע המושלם הזה אצל ג'ימי פאלון. השיר הזה עוד יהיה להיט.

בונוס של החיים

האיחוד של הפוסטל סרוויס חשף דבר די מדהים: עד כמה האלבום היחיד שלהם, "Give Up", שיצא לפני עשר שנים, היה משמעותי בשביל כל כך הרבה אנשים. לא מעט חברים סיפרו לי איך מאז שבן גיבארד וג'ימי טמבורלו החליטו להתאחד ולצאת לסיבוב הופעות הם חזרו לאלבום הנפלא הזה שעדיין מרגש בדיוק כמו אז, ועל הדרך חזרו עשור אחורה, לטוב ולרע. סערת הרגשות הזאת חוזרת על עצמה בכל מקום שאליו הצמד (בעצם השלישיה, ביחד עם ג'ני לואיס) מגיע, וכמה מעריצים הרימו סרט קצר שמנסה לפצח את התופעה המיוחדת. הנה.

פצצה מהעבר

20 שנה חלפו מאז שהסמאשינג פאמפקינז הוציאו את "Siamese Dream", אלבומם השני שאפשר להגיד עליו "מושלם" מבלי להרגיש מוגזמים. האלבום הזה, שמפוצץ בקלאסיקות והיה אחד מהמכוננים של שנות ה-90, זכאי למדור שלם משל עצמו, אבל כרגע אסתפק בשיר שאני הכי אוהב ממנו – כמעט שש דקות של מערבולת גיטרות וחושים. בלי קשר, מיונז זה גם הרוטב שאני הכי אוהב.

  • עוד באותו נושא:
  • קורדרוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully