וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האלבום החדש של הדרה לוין ארדי להאזנה מלאה

2.8.2013 / 0:05

הזמרת והיוצרת המוערכת משחררת את "Songs, Naked (The Lost Songs)", אלבומה ה-12, וגולשי וואלה! תרבות יכולים להאזין לו כאן לפני כולם

יח"צ - חד פעמי

"שירים ערומים" הוא האלבום ה-12 של הדרה לוין ארדי, עם 21 שירים ערומים ואבודים, שלא שוחררו ולא הוקלטו כהלכתם מעולם. השירים בו לוקטו מחזרות, והם כוללים נסיונות ראשוניים והתנסויות עם הנגנים הרבה לפני שהמוצרים המוגמרים יוצאים לאוויר העולם. ההקלטות הללו מעולם לא תוכננו לראות אור כפי שהן, ובכל זאת, מתוך חיבה לתוצאות המפתיעות ולצליל הראשוני והייחודי משחררת אותן כעת ארדי לפלטפורמות דיגיטליות. קוראי וואלה! תרבות יכול להאזין לאלבום כאן לפני כולם – ובלינק הבא ניתן גם לרכוש אותו.

הדרה לוין ארדי - songs naked the lost-songs. צילום: דורון עדות,
הדרה לוין ארדי/צילום: דורון עדות

"באמת לא חשבתי על עוד אלבום, בתום עידן האלבומים,, מספרת לוין ארדי. "בעודי עובדת על המיני אלבום הקודם שלי, ותוך כדי שחרור כמה סינגלים חופשיים, לקחתי נשימה ואתנחתא, ועיינתי בארכיונים שלי בין כל מיני חזרות ישנות, ומצאתי פנינים אבודות ובלתי מלוטשות, אך יקרות מאוד. יש חסד מיוחד, בלשמוע שירים ברגע מכונן שלהם, בעודם ערומים, כשאפשר לשמוע את הגיטרות, הבס, והתופים המחפשים את דרכם בתמימות ובקלילות, ואת הערות המוזיקאים תוך כדי. זה באמת חלון הזדמנויות, וחלון הצצה לתהליך. ולתום הנעלם של התעשייה. אלה הקלטות נדירות של מצב צבירה נפשי, שפשוט אי אפשר לשחזר, כי העולם השתנה, ואני שונאת לזייף אווירה, כמו שנהוג לעיתים במקומותינו. בכל מקרה, מאחר ששירים אלה לא שוחררו מעולם, ומאחר שלעתים יש משהו ברוח הגרסאות הראשוניות שאובד בגרסאות העתידיות, המופקות והמעובדות לזרא, ומאחר שהמוזיקאים המוכשרים שעשו איתי במלאכה התפזרו לדרכיהם, ולא רציתי להתחרות בעלמה זק על אלון נוימן, שתופף בשני שירים באלבום, הדרך היחידה להצלת השירים הללו ברוחם וייחודיותם היתה לשחררם כפי שהם. השירים הערומים חושפים גם את מערומיי המוזיקליים, השריטות, החיפושים, ההערות, מילים שהחסרתי, או ששיניתי תוך כדי תנועה, טעויות נפלאות, ומצבי רוח פנימיים ברגעים אינטימיים. אלה רגעי המייקינג-אוף הסודיים של השירים. אפשר שיום אחד מישהו ימציא פלאג-אין ויפתח אפליקציה פופולרית עם אפקט כזה של שירים 'שרוטים וערומים, חשופים ואינטימיים', בדיוק כמו אפקט הוויניל השרוט והשחוק, שנמצא היום בכל תוכנת מוזיקה בסיסית. אבל הפעם זה לא אפקט, זה הדבר האמיתי".

הדרה לוין ארדי תופיע ביום שני, 19.8, במועדון האוזןבר בתל אביב בשעה 20:00.

מה חשבתם על האלבום? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully