וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FaltyDL יתקלט בישראל במסיבה של רדיו הקצה

לרגל חגיגות השנה של תחנת הרדיו האינטרנטית המעולה, הדי.ג'יי החם FaltyDL יגיע לתקלט במסיבה בה ינגנו גם שדרני התחנה לצד די.ג'ייז נוספים והופעה של רם אוריון

אחרי כמעט שנה וחצי באוויר, מגיעה מסיבת היומולדת הרשמית של רדיו הקצה, תחנת הרדיו שקמה עם הורדתה של התוכנית "הקצה" מגלגלצ. התחנה הפכה בזמן הזה לגוף שידור אלטרנטיבי ושוקק חיים. על הסאונד הייחודי של התחנה אחראים שורת השדרנים המצוינת שמתחזקת משבצות שידור יומיות: אמיר אגוזי, קוואמי (אייל פרידמן), נדב רביד, עפרי גופר, יוני שרוני ויואב קוטנר.

לרגל מסיבת יום ההולדת הרשמית של התחנה, יגיע לארץ הדי.ג'יי פולטי-די-אל (FaltyDL) לתקלט במסיבה שתתקיים ב-22 באוגוסט בחלל המרכזי של מועדון הבלוק בתל אביב, כשלפניו ואחריו יתקלטו שדרני הקצה: רביד, אגוזי, גופר, קוואמי וגם עידית פרנקל וניב הדס, שמשדרים בתחנה ועומדים מאחורי בלוג חיי הלילה והמוזיקה האלקטרונית תפו"ד.

צפו ב-FaltyDL מתקלט בבוילר רום:

רצינו שיככב במסיבה הזאת די.ג'יי לוהט וססגוני באמת, שיביא איתו את החיבור הקרוס-ז'אנרי שמאפיין את התחנה", נמסר מהתחנה. "אנחנו גאים לספר שבמסיבת יום ההולדת הרשמית שלנו ינגן אחד השמות הצעירים הכי חמים ומרתקים באלקטרוניקה החדשנית של ימינו".

מייד לאחר התקלוט של פולטי-די-אל, או בשמו האמיתי דרו לוסטמן, גם חלל הסקוואט במועדון יצטרף להילולה ויהפוך למסיבת אינדי-רוק עם תקלוטים של אנשי ק.א.נ.ט, אביחי פרטוק ומו-אן, שדרן הקצה (וקול הקמפוס) לאון פלדמן ובנוסף, את הערב תחתום הופעה של רם אוריון.

  • עוד באותו נושא:
  • הקצה
  • FaltyDL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully