וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" זכה בשני פרסים בפסטיבל "פנטזיה"

7.8.2013 / 10:18

פסטיבל הז'אנרים החשוב שנערך במונטריאול, קנדה העניק לסרטם המדובר של אהרון קשלס ונבות פפושדו את פרסי הסרט הטוב ביותר והתסריט הטוב ביותר

יח"צ - חד פעמי

"מי מפחד מהזאב הרע" , שיעלה לאקרנים בשבוע הבא, ממשיך להסתמן כאחד הסרטים הישראלים המדוברים של השנה ברחבי העולם: המותחן של אהרון קשלס ונבות פפושדו ("כלבת") בכיכובם של ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ודבל'ה גליקמן זכה בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל "פנטזיה", פסטיבל הז'אנר הנחשב במונטריאול, קנדה.

הפסטיבל, שיצא לדרך ב-1996, נערך מדי שנה במונטריאול ונמתח על פני שלושה שבועות שבהם מוקרנים סרטי הז'אנר הבולטים בעולם. השנה הוקרנו בפסטיבל 120 סרטים עלילתיים וביניהם גם יצירותיהם החדשות של אדגר רייט, ג'יימס וואן, טקשי מייקה ורבים אחרים.

סבב הפסטיבלים הבינלאומיים של "מי מפחד מהזאב הרע" כולל עוד שלל אירועי קולנוע ברחבי העולם, ביקורים בספרד, לונדון, סנט פטרבורג ועוד. הקרנת הבכורה העולמית של הסרט התקיימה בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, שם זכה לביקורות משבחות. משם המשיך לפסטיבל סטנלי, בו זכה במקום השני, פרס חביב הקהל, מה שהוביל לשתי עסקאות ענק במסגרתן נרכש להפצה על ידי סרטי מגנוליה, שיפיצו את הסרט בצפון אמריקה, ומטרודום, שרכשו את זכויות ההפצה של הסרט להפצה באנגליה ובאירלנד.

מחכים ל"מי מפחד מהזאב הרע"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully