וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם בורגור

12.8.2013 / 0:07

המפיק והיוצר הישראלי המצליח בורגור, הלא הוא אסף בורגר, בוחר את השירים שעיצבו את עולמו המוזיקלי – מאיימי וויינהאוס, דרך סליפנוט ועד הספייס גירלז

איימי ווינהאוס - Back To Black

האמת היא שאת הרצועה הספציפית בחרתי באקראי, כל האלבום הזה פשוט מדהים. אני מעריץ את מארק רונסון על ההפקה המשובחת. אתיימר ואגיד שלדעתי זה אחד האלבומים הטובים ביותר שיצאו ב-50 השנים האחרונות. הקול מדהים של איימי, המלודיות – האלבום הזה ליווה אותי כל השירות הצבאי וחלמתי להפיק ולעבוד עם איימי, מה שכבר לצערי לא יקרה.

וויין שורטר - Fee-Fi-Fo-Fum

על הרצועה הזאת עשיתי רסיטל בסקסופון. שורטר הוא ללא ספק סקסופוניסט מוכשר שהשפיע עלי רבות. צריך לשים לב להרמוניות ברצועה. אומרים על הרבה נגנים שהם גאונים מוזיקליים, אבל שורטר הוא באמת כזה. ממליץ לכולם להתחיל להקשיב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סליפנוט - Wait And Bleed

אלבום המטאל הכי טוב שיצא. היום אני פחות בסצנה הזאת ושומע מעט מטאל, אבל אני יודע שהאלבום הזה ילווה אותי לנצח. בתור ילד בכיתות ח'-ט' האזנתי להם פול טיים. מהצד השיווקי אני חושב שאפשר ללמוד מהם המון: איך להתנהל, למתג את עצמך, וכמובן ההופעה והניואנסים שלהם – אתה ממש עובר חוויה.

בנגה - Evolution

בנגה בעצם הכניס אותי לדאבסטפ, עוד בימים של מייספייס. הייתי מתעדכן בעמוד כל הזמן, הוא גרם לי לאהוב את הז'אנר ולרצות להיות חלק ממנו. אני עדיין צעיר, אבל אני רואה צעירים שמסתכלים עלי כמו שאני הסתכלתי עליו ואני מלא בכבוד. זאת השאיפה שלי, לעשות לאנשים מה שבנגה עשה לי.

ספייס גירלז - Wannabe

מפתיע, נכון? וידוי: כשכולם הלכו עם הבקסטריט בויז, אני הלכתי על הספייס גירלז. גם היום זה נראה גאוני, לא? חמש בנות שלכל אחת אג'נדה שיווקית משלה. אני מתחבר לכל אחת מהן.

המפיק והיוצר המצליח בורגור (הישראלי אסף בורגר) יופיע בישראל ב-22.8, בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, במסגרת פפסי מקס מיוזיק פרוג'קט, ויארח את דודו טסה, הדג נחש וריף כהן. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

מה דעתכם על הבחירות? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בורגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully