וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": דורין, שובי הביתה

14.8.2013 / 1:28

דורין חזרה אל המשפחה ואל הצל של ליהיא גרינר, אבי עשה טעות שעלולה לעלות לו בגמר ואיתי ממשיך למצב את עצמו כשק חבטות לכל עת. ובווידיאו: שחזור הבגידה של אבי עם בלונים

מערכת וואלה!

ליל שחרורים הוא זה. בקצה אחד של המדינה משחררים אסירים עם דם על הידיים, ובקצה האחר דיירת עם ליפסטיק על השיניים, ולא ברור איזה מאורע גורלי יותר לחיי עם ישראל. הרי ארז טל הכריז שזו "הדחה דרמטית ומפתיעה", והוסיף כי דורין הייתה "אחת הדיירות שעשתה את העונה", ואפילו משו את הבעל ההלום ליאור מתוך הקהל והרשו לו לשבת בכיסא של הגדולים, עד כדי כך היה רם המעמד. אמנם, קליפ הסיום הזכיר לנו שדורין הייתה בעיקר משהו כתום וצורח שתמיד נופל איפשהו ברקע בזמן שבפרונט דיירים מייצרים דיאלוגים, אבל אם אסי מתעקש שהיא הייתה דיירת "חלום" מי אנחנו שנקיץ אותו מהעונג. העיקר שדורין כבר בדרך הביתה, לפגוש סוף סוף את פריאל התינוק שחוזר מחופשה מהצבא, ולקבל קמפיין של "בייביליס: לא חובה לכל אחד". נתראה בצל של ליהיא גרינר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אמרת שקוראים לך? דורין, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התופת של אבי

האחראי להדחה הדרמטית, המפתיעה, הפסיכית, המטורפת והשערורייתית של הדיירת שעשתה את העונה הוא אבי, ירחם האל על נשמתו האפלה. שכן אבי, עליו סומכת דורין בעיניים עצומות עוד מהימים שהוא היה אבא שלה, נכנס בו השד והוא העמיד אותה להדחה. כן כן, אני יודעת שגם אתם הייתם בשוק ומרטתם שיערות מול הטרגדיה הזאת כל הערב, ממש כפי שהגיבו שאר הדיירים לבגידה. אחרי המעשה הנורא, מצפונו של אבי מייסר אותו והוא מהלך אנה ואנה ביגון, מצטנף בפינות, לומד תורה, זועק אל בוראו, אלוהים מה עשיתי, במו ידיי שחטתי את ידידת נפשי, עכשיו הסיכוי היחיד שלה לשרוד זה אם דור צודק והצופים באמת מתבלבלים בספרות ומסמסים 3 במקום 2. מוצף אשמה, הוא מתחיל להכין את הקרקע סביב דורין – "שיואו, נכון שלפעמים אין לנו את מי להעמיד להדחה אז אנחנו מעמידים גם את חברים שלנו וזה לגמרי בסדר? נכון שזה קול לפעמים להצביע מחוץ לקופסה? נכון שטהוניה היא דווקא סבבה? נכון שזה בעצם כיף נורא להיות מודח על ידי החברים שלך?" אך כל תמרוניו המעודנים נתקלים בנאומי נאמנות חוצבים של דורין: "לא, אני מעדיפה להידקר למוות על מזבח נאמנותי הקדושה לחבריי ומי שמפר את ברית הדמים הזאת לנצח יהא מקולל בביתו של השטן!" ואבי כזה: "אופסי".

לבסוף ייסוריו גוברים עליו, והוא הולך להתוודות בפניה שהוא עשה את הדבר הזה. נו, את הדבר הזה, את יודעת. אסור לנו לדבר על זה אבל בואי רק נגיד שאם הדחה הייתה כיסא ואת היית כרית, אז הייתי שם את ה"כרית" על ה"כיסא". ואז מעמיד אותך להדחה. שיט, האח הגדול נזף בי, איך הוא פיצח את הצופן?

דורין נעלבת עד עמקי נשמתה, שזה חבל כי דורין בוכה זה לא מחזה אסתטי, והבית כולו כמרקחה מרגע שזה נודע. יש להם ברירה? לא קרה כלום בפרק חוץ מהסיפור הזה, במה עוד נותר להם להתעסק. הדרמה מגיעה לשיאה בהדחה של דורין, עם קלוז אפ על אבי ברגע המדויק שבו הוא חושב "פאק, איבדתי את הגמר". כי הצופים לא סולחים על בגידות ותקיעות סכין וניפוץ נשמתו של חבר אמת וכולי, ועכשיו אבי כבר לא דובי חביב ובלתי מזיק. אגב, לא ברור העונש שהטיל עליו האח הגדול – בעונות קודמות הובהר היטב שהעונש על פטפוטי הדחות הוא העמדה להדחה הקרובה, אז למה אבי לא הועמד הערב? למה מנעו ממנו דווקא את החסינות לגמר? כל כך דחוף להם להשחיל את איתי לגמר ולהכריז בגאווה שזאת הפעם הראשונה שדייר חדש מגיע לסוף? מה, העונה לא הייתה מספיק מעניינת וחשובה כדי שיתעקשו לדהור על התקדים המרגש הזה - - - אה, אוקיי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגם אתה, אבי? מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוכה בגשם

ואם כבר אנשים שלא מסוגלים להזמין פיצה בטלפון, איתי שלנו ממשיך לצנוח לתהום כמו מטאורים שאף אחד לא מצליח לראות בחושך אבל עדיין מעלים לאינסטגרם תמונות מטושטשות של שמיים (אתם יודעים מי אתם). האומלל מבקש מטהוניה שתדבר בעדו בהעמדה להדחה, אבל היא לא רוצה. לא כי היא ממש לא רוצה להיות קשורה אליו, חס וחלילה, הסיבות הן טכניות לגמרי - "אל"ף: כי אני לא טובה בזה, בי"ת: כי אני לא טובה בזה". לעזאזל איתכם, כישורי הדיבור מול מצלמה של טהוניה, קורסים לחלוטין באקראיות ברגע הכי לא מתאים! היא שולחת את איתי המרוסק לבקש מירדן, בטענה שאם היא, טהוניה, תדבר בשבילו בהעמדה להדחה "אני רק אגיד שאתה קרצייה שמתקרצץ עליי ואני מתה שתעוף – חה חה אני אומרת את זה בצחוק כמובן, חה חה אני לא". עכשיו אני לא רוצה להגיד על איתי שהוא מסכן כי אל"ף: אני לא טובה בזה, בי"ת: אני לא טובה בזה, אבל שמישהו יגאל כבר את האיש המעונה הזה מייסוריו, או שלפחות יזמין לו פיצה עם אקסטרה טישו. עד הגמר הוא הולך עוד לחטוף הרבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמיים בקשו רחמים. איתי, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אובג'קשן

אז הערב דיירי הבית קיבלו צווי משפט מהצופים בבית. לא ראיתי ערוץ 20 אבל אני משערת שהתביעה נגד איתי היא מטעם "בצלם". או ממחלקת הכתוביות של ערוץ 2. האמת, הקונספט נשמע מבטיח, בהנחה שלא מסתתרים שם במעטפות מכתבי "דור, אני תובעת אותך על זה שאתה כל כך חמוד שזה פשע!" מכוסי נצנצים של מסמסות בנות תשע ושאר אישומים מקושקשים שלא היו עוברים אפילו את התובעים של אורטל בן דיין. אבל מה שהכי כיף זה שמביאים למשימה את עו"ד רונאל פישר, מה שאומר שצפוי לנו קרב אפי – מגמגם נגד מגמגם נגד רובוטים ענקיים! זה הולך להיות הפרק הכי ארוך בהיסטוריה.

ציטוטים

"הרגשתי שהיא מרגישה יותר קרובה אליי משאני מרגיש קרוב אליה" (אבי על דורין. מ-ביך)

"היא לא בוכה, היא מאוכזבת" (לאון מתרגם את הדרמה של דורין לפולנית)

"אם הם נופלים בירושלים אז הם נופלים גם בטבריה?" (אבי מנסה להבין את הקונספט של שמיים)

"ככה זה אהבה: אתה לא מבין בזה וחבל" (ארז מרגש)

"השתזפת בינתיים" (ארז לדורין באנדרסטייטמנט של העשור)

"זה לא גאוני, זה טיפשי" (ארז מסביר את המשימה)

תסביך אח – לכל הטורים
מה חשבתם על ההדחה של דורין? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully