וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "הרווק": נטע דנינו היא הזוכה

29.8.2013 / 22:28

אחרי תחרות עיקשת, דנינו גברה על לירון גולן וקיבלה את הוורד מהזמר מדודו אהרון, בעונה השנייה של תכנית הריאליטי מבית ערוץ 10 שהתקשתה להגיע לנתוני רייטינג מרשימים

לאחר כתריסר טקסי ורד, הפור נפל הערב (חמישי): נטע דנינו היא האחת שנבחרה להיות זוגתו של דודו אהרון בתכנית הגמר של הריאליטי "הרווק" שמשודר בערוץ 10. מי שתשוב לביתה בידיים ריקות ואולי לב שבור היא לירון גולן, שמצטרפת אל נעה חיו שהודחה על ידי אהרון טרם הגמר. אהרון השקיע עד הסוף ואת רביעיית הבנות האחרונה (דנינו, גולן, חיו ולפיד סידלר) הוא פינק בדייטים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות - טורקיה. שלבי חצי הגמר והגמר נערכו בארץ, לאחר הדחתה של סידלר.

דעה: הגזענות היא המנצחת הגדולה של "הרווק"

כך למעשה באה לסיומה העונה השנייה של "הרווק" בכיכובו של אהרון, שהסלוגן העיקרי שלה היה "חייבים לחתן את דודו". את העונה הנחתה אילנית לוי, גרושתו של אייל גולן – שהוא גם חברו של אהרון. "הרווק" עלתה לשידור בחודש יוני האחרון כאשר פרק ההשקה של התכנית זכה לנתון רייטינג מאכזב יחסית של 13.1% בעוד שאר פרקי העונה זכו לרייטינג שנע בין 7%-8% בלבד, כך שנראה שהקרבות הסוערים בין הנשים שנכנסו לווילה והתחרו על ליבו של הרווק לא הותירו רושם עז אצל הציבור הרחב או אצל מעריציו של אהרון.

בניגוד לעונה הקודמת, עונה זו של "הרווק" לקחה את עצמה בקלילות רבה יותר, והרבה מההתרחשויות בה הוצגו באופן הומוריסטי – הן כלפי אהרון עצמו והן כלפי המתמודדות. כעת, לאחר שבחר את האחת, ובפרקים הקודמים אף ביקר בביתה והפגיש אוה עם אימו, לא נותר אלא לראות האם מערכת היחסים בין אהרון לדנינו אכן תחזיק מעמד כמו זו של דפנה דה גרוט וגיא גיאור (הרווק ופיינליסטית מהעונה הקודמת), או תתפרק עד להופעה הבאה בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully