וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקו"ם: השיר המושמע ביותר השנה - "עוד" של נתן גושן

1.9.2013 / 11:43

עוד על פי הנתונים שפרסמה האגודה לקראת ראש השנה: אף שיר רוק ישראלי בין עשרת השירים המושמעים בתשע"ג, ואהוד מנור ניצב בראש רשימת המחברים גם כשמונה שנים לאחר מותו

השיר "עוד" של נתן גושן הוא השיר הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בתשע"ג – כך הודיעה היום אגודת אקו"ם לקראת ראש השנה, הסיכומים והמצעדים השנתיים. לאחריו בעשירייה מופיעים השירים (בהתאמה): "לייק וונאקה" של קרן פלס, "אולי הלילה" של משה פרץ , "נגמר" בביצוע עידן עמדי, "סטטוס מאוהב" של אייל גולן, "יחידה שלי" של קובי אפללו, "בורח מהכל" של שיר לוי, "צל עץ תמר" בביצוע המחודש של קרולינה, "שירת מלאכים" של הזמר החרדי חיים ישראל ו"עכשיו קרוב" מתוך האלבום האחרון של הפרויקט של עידן רייכל. ניכר על פניו כי הרוק הישראלי, שאך לפני שנתיים כבש את מצעד ההשמעות עם "העין" של ברי סחרוף, נעדר השנה לחלוטין מן העשירייה, בעוד הפופ הישראלי על גווניו השונים הוא השולט בה.

בתוך כך, על פי נתון מעניין נוסף שמפרסמת אקו"ם, אהוד מנור המנוח שומר על מעמדו בתור המחבר המושמע ביותר, גם כשמונה שנים לאחר מותו. מנור גבר גם השנה הזו בזכות רפרטואר השירים העצום שלו על יוצרים דוגמת שלמה ארצי, יוסי גיספן, יענקל'ה רוטבליט, זאב נחמה, עידן רייכל, דני סנדרסון (שבוודאי נהנה מהשלכות האיחוד של "כוורת"), שלום חנוך, יעקב גלעד ויהונתן גפן. מנור הוא היחיד מבין רשימת המחברים והמלחינים המושמעים ביותר בתשע"ג שאינו בחיים. רשימת המלחינים המושמעים ביותר בתשע"ג, בהתאמה, כוללת את שלמה ארצי, שלום חנוך, עידן רייכל, זאב נחמה, מתי כספי, רמי קליינשטיין, יהודה פוליקר, דני סנדרסון, יזהר אשדות וארקדי דוכין.

הרשימה הורכבה על פי נתונים שנאספו מתחנות קול ישראל (רשת א?, ב?, ג? ,ד?, 88, רקע, מורשת וקול המוסיקה), גל"צ, גלגלצ, רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון ללא הפסקה, רדיו קול חי, רדיו קול ברמה, רדיו אמצע הדרך, רדיו ירושלים, רדיו דרום, קול הים האדום, לב המדינה, קול רגע, רדיוס, ו-99FM.

בק טו בק: אניה בוקשטיין מראיינת את נתן גושן

איזה שירים אתם שמעתם הכי הרבה השנה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully