וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: וואן דיירקשן בפסגה, כמובן

1.9.2013 / 13:22

כצפוי, הסרט הדוקומנטרי שעוקב אחר להקת הבנים הבריטית הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארה"ב. וגם: המזל שיחק סוף סוף לג'ניפר אניסטון

יח"צ - חד פעמי

כשכולם עסוקים בחזרה ללימודים ומתאוששים מתלאות אוגוסט, לא רבים חושבים על קולנוע. לכן תחילת ספטמבר מבשרת מסורתית על תחילתה של העונה המתה ביותר בבתי הקולנוע לאורך השנה כולה. אפשר לבנות על כך שהשבוע הראשון של ספטמבר יביא איתו כמה מהמספרים הבלתי מרשימים ביותר של השנה. וכל זה כמעט קרה השבוע: הסרטים החדשים שיצאו לאקרנים בארצות הברית באמת הביאו סכומים זעירים, אבל לכך יש יוצא מהכלל אחד: הסרט על להקת וואן דיירקשן. שהרי עבור מיליוני מעריצות להקת הבנים לא מדובר בסרט, אלא באירוע, הדבר הכי דומה להופעה של הלהקה. ולכן סרט ההופעה הזה לא מציית לכללי לוח השנה הרגילים.

הסרט על וואן דיירקשן - אכזבה קשה. ביקורת

"One Direction: This is Us" הכניס כ-9 מיליון דולר ביום שישי, והכנסותיו לאורך סוף השבוע (שישי-ראשון) צפויות להסתכם בכ-22 מיליון דולר. זה סכום יפה הרבה יותר משהכניסו סרטי ההופעה של קייטי פרי או האחים ג'ונאס, אבל לא מגיע לרמה של מיילי סיירוס וג'סטין ביבר, שהסרטים שלהם פתחו עם כ-30 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואן דיירקשן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק סרט חדש נוסף הגיע לעשיריה השבוע, וגם הוא הגיע בקושי לתחתית: "Getaway" הוא סרט אקשן עם איתן הוק וסלינה גומז, המתרחש כמעט כולו בתוך מכונית ומהווה למעשה מרדף מכוניות אחד ארוך. נשמע טוב? ובכן, לפי התגובות מהמבקרים, מדובר באחד הסרטים הגרועים של השנה, ונראה שהקהל מסכים: עם כ-3.5 מיליון דולר, לסרט יהיה מזל אם יצליח להתמקם מעל המקום התשיעי.

הסרטים הבולטים יותר ברשימה נשארו אותו הזוג מהשבועות הקודמים: "המשרת", שאחרי שבועיים במקום הראשון ירד למקום השני, ו"אנחנו המילרים", שירד שלב אחרי שלושה שבועות במקום השני. שני הסרטים ממשיכים לספוג ירידות קלות בלבד בהכנסותיהם ולצבור לאיטם סכומים יפים: "המילרים" עבר השבוע את קו ה-100 מיליון בהכנסות, והוא ללא ספק אחד הלהיטים המפתיעים של הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully