וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קורבן נוסף לריקוד המושחת של מיילי סיירוס

6.9.2013 / 21:41

קייטלין הקליטה סרטון "טוורקינג" - אותו סגנון שנודע לשמצה אחרי ההופעה של הכוכבת בטקס פרסי MTV האחרון. רק שהכל השתבש, ואפילו עלה באש. סינתיים, הסתבר שמדובר בזיוף

הריקוד השערורייתי של מיילי סיירוס ממשיך לגרום נזקים: קייטלין הלר הצעירה רק רצתה להקליט עבור החבר שלה סרטון "טוורקינג" - ברוח ההופעה הפרובוקטיבית של הכוכבת האמריקאית בטקסי פרסי MTV האחרון.

טוורקינג: הרבה יותר מסתם תחת מקפץ

הלר המסכנה הסתבכה מעט כאשר נעמדה על ידיה בחדר מלא הנרות תוך שהיא נשענת על דלת החדר - מצב שהפך להרה כאשר מישהו ניסה להיכנס אל החדר, הפיל אותה על שולחן הזכוכית שנשבר והביא לכך שהלר עצמה עלתה באש.

הלר, ששיתפה את הסרטון שזכה כבר למאות אלפי צפיות, כתבה כי "ניסיתי ליצור סרון טוורק סקסי לחבר שלי, והעניים התחממו מעט יותר מדי".

10/9/13, 11:20, עדכון: בינתיים התגלה כי הסרטון בוים על ידי צוות התוכנית של ג'ימי קימל. המנחה פרסם בתוכנית את "גרסת הבמאי" המלאה, ובה הוא נכנס לחדר עם מצת לאחר ההתרחשות. קייטלין הלר התגלתה בעצמה כצעירה בעלת שם אחר - דפני אבלון. קימל סיפר כי הם רצו לבדוק אם הסרטון יצליח להגיע לתפוצה רחבה ללא קידום, ואמנם, הוא זכה ללמעלה מתשעה מיליון צפיות.

האזינו: האסון החדש של מיילי סיירוס וג'סטין ביבר

גם אתם מזועזעים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully