וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט, ריהאנה, וג'סטין ביבר נכנסים לשיאי גינס

זו נשמעת כמו התחלה של בדיחה, אבל מדובר באמר מוזרה: האמנים הצעירים נכנסו לספר השיאים של כינס על מכירות, לייקים ונוכחות בטוויטר. וגם: כבוד לבטי ווייט בת ה-91

מתחיל להיות צפוף בספר השיאים של גינס: טיילור סוויפט, ג'סטין ביבר, להקת הבנים וואן דיירקשן, ריהאנה ועוד – נכנסים אל רישום השיאים שחלקו מרשים וחלקו מיותר, אבל נמצא שם בעיקר כדי להחזיר את היוקרה לספר המיושן.

סוויפט רושמת לזכותה שני שיאים חדשים. זמרת הקאנטרי בת ה-23 עושה את הכניסה הראשונה שלה לספר השיאים של גינס בזכות להיטה "We Are Never Ever Getting Back Together" – שהיה לסינגל הדיגיטלי שנמכר הכי מהר. תוך 50 דקות מצאתו, הסינגל העפיל למקום הראשון בטבלת המכירות של אייטיונז בחודש אוגוסט של שנת 2012. שיא נוסף של סוויפט קשור גם הוא במכירות – היא הזמרת הראשונה שאלבומיה נמכרו ביותר ממיליון עותקים במשך שבוע. בשנת 2012, אלבומה "Speak Now" מכר 1.47 מיליון עותקים בשבוע הראשון לצאתו (כך לפי דירוג מצעד הבילבורד האמריקאי) ואלבומה מהשנה שעברה, "Red", מכר בשבוע הראשון לצאתו 1.2 מיליון עותקים.

טיילור סוויפט. GettyImages
רק שקנייה ווסט לא יתפרץ. טיילור סוויפט/GettyImages

גם האקס המפורסם של סוויפט, הארי סטיילס, נמצא כאמור בספר השיאים יחד עם להקתו וואן דיירקשן, בזכות ההישג המרגש של היותם "להקת הפופ עם הכי הרבה עוקבים בטוויטר". גם ביבר מצטרף לחגיגת הטיפש-עשרה עם השיא המכובד "האמן הצעיר ביותר שהכניס שלושה סינגלים לראש טבלת המצעד האמריקאי והבריטי" וגם "האמן בעל ערוץ היוטיוב הנצפה ביותר עם מעל ל-3 ביליון צפיות". עם זאת, השיא על הכי הרבה צפיות בתוך 24 שעות שייך לזמר הקוריאני PSY עם יותר מ-38 מיליון צפיות לסינגל שלו "Gentleman", שיצא אחרי הוואן היט וונדר הגדול בהיסטוריה של הפופ המודרני - "Gangnam Style", ונישא על כנפי הפופלריות שלו.

את רשימת החוגגים החדשים סוגרת ריהאנה בתור האדם עם הכי הרבה לייקים בפייסבוק, עם יותר מ-75 מיליון כאלה. גם השחקנית בטי ווייט נמצאת ברשימה החדשה, למרות שעברה את גיל 20. ווייט בת ה-91 תיכנס לספר תחת קטגוריית "קריירת הטלוויזיה הארוכה ביותר עבור בדרנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully