וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב הבא": אסתי גינזבורג מצטרפת לתכנית

11.9.2013 / 13:17

הדוגמנית תגיש את פינת "חדר המצב" של ריאליטי הכשרונות החדש של קשת, במהלכה תפנה בשידור חי לצופים שהשתתפו בהצבעות למתמודדים

אם ל"אקס פקטור" יש את בר רפאלי, כנראה שגם ב"הכוכב הבא" צריך דוגמנית: הדוגמנית אסתי גינזבורג לוהקה להגשת פינת "חדר המצב" במסגרת תכנית ריאליטי הכשרונות החדשה של הזכיינית קשת, שתעלה לשידור ביום שלישי הבא (17.9). במסגרת הפינה, תפנה גינזבורג בשידור חי לצופים שהצביעו למתמודדי התכנית.

"אני שמחה ונרגשת לקחת חלק בפורמט החדש לצד אנשי הטלוויזיה והבידור מהשורה הראשונה", מסרה גינזבורג. "בשנים האחרונות בחנתי הצעות רבות שקשורות לעולם הטלוויזיה בארץ - ואני שמחה להצטרף ל'הכוכב הבא' ולהפוך חלק מבית חם ומשפחתי".

אמש (שלישי) שידרה הזכיינית ניסוי כלים של התכנית, במסגרתו נבדקה מערכת ההצבעות האינטראקטיבית שלה. המשדר ארך כעשר דקות ורשם נתון צפייה של 23.9%, אולם בשל אורכו הוא לא נספר על ידי הוועדה למדרוג. בקשת דיווחו כי 24 אלף איש השתתפו בהצבעה שנערכה במהלכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הנחיית התכנית החדשה אמון אסי עזר, שמזוהה בעיקר עם "האח הגדול", תכנית הדגל של הזכיינית, כאשר צביקה הדר שהנחה את "כוכב נולד" במשך עשור עבר לפאנל השופטים לצד ריטה, אייל גולן, ואיש יחסי הציבור רני רהב.

ההצבעות מצד הצופים יתבצעו באמצעות אפליקציה ייעודית ויחלו כבר בשלבי האודישנים הטלוויזיוניים, בהם ישתתפו מתמודדים שעברו סינון ראשוני על ידי השופטים. על פי ההפקה, "המתמודד יחל לשיר מאחורי מסך ענק וסגור, בליווי פסנתר בלבד, כאשר הוא אינו רואה לנגד עיניו את השופטים או את הקהל. עם תחילת השיר, הצופים בבית יתחברו לאפליקציה ויהיה עליהם להחליט, בזמן אמת, האם המתמודד עובר או לא עובר. ברגע שהמתמודד יגיע ל-75% הצבעות 'עובר' ומעלה (קולות הצופים והשופטים יחד) – המסך ייפתח והוא יעבור לשלב הבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי "הכוכב הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה על השינויים בפורמט ובהרכב השופטים התקבלה בתום עונת העשור, שלא הצליחה להשתוות לקודמותיה מבחינת נתוני רייטינג ובאזז. כמו כן, עזבו את התכנית משה פרץ שעבר ל"אקס פקטור" של הזכיינית המתחרה רשת, גידי גוב ומירי מסיקה. בשנים האחרונות סבלה התכנית מטלטלות נוספות בפאנל השופטים, כאשר מרגלית צנעני עזבה בשל פרשת הפלילים בה היתה מעורבת, בעוד שיאיר ניצני פרש כעבור עונה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully