וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהורם גאון לאליקו: "לא מתנצל על מה שאמרתי על המוזיקה המזרחית"

חגי אוזן

17.9.2013 / 13:08

שנתיים אחרי שכינה את המוזיקה המזרחית "זבל שלא ברא השטן" ואחרי אלבום עם עמיר בניון, הזמר הוותיק הגיע לתכנית הרדיו של השדרן באווירת פיוס אך חתם: "הדברים היו נכונים"

יום כיפור כבר מאחורינו, אבל אווירת הסליחות עדיין אופפת את השבוע הזה. אמש, בלילה שבין שני לשלישי, נרשם מפגש שעד לאחרונה נחשב לכמעט בלתי אפשרי. הזמר יהורם גאון התארח בתכניתו של שדרן הרדיו אליקו כהן - מהשמות הבולטים בתעשיית המוזיקה הים תיכונית - להופעה לילית שכללה ביצוע של להיטיו הקלאסיים לצד השמעת שירים מאלבומו החדש "כביום היוולדי" בו לקח חלק גם עמיר בניון. עוד לפני השידור אמר גאון: "מי היה מאמין? אני מתארח אצל אליקו". כך גם מבחינת השדרן שראה במפגש הזה סוג של סולחה בין הזמר לבין ז'אנר המוזיקה המזרחית העכשווית, שרק לפני כשנתיים כינה אותה "זבל שהשטן לא ברא" ועורר שערוריה תרבותית.

מיוחד: יהורם גאון על התחנות הגדולות בקריירה שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים באולפן. יהורם גאון ואליקו כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהנושא עלה במהלך השידור וגאון נשאל האם התכוון בדבריו למשה פרץ או לדודו אהרון שפרחו בתכנית של אליקו, סירב הזמר לענות ואמר: "ציינתי כמה שמות, לא התכוונתי למשל לאביהו מדינה ואחרים. לא אמרתי על כולם".

לאחר מכן, השמיע כהן את "תן לי כוח" מתוך אלבומו החדש של גאון. "זה אחד האלבומים הטובים ביותר שעשיתי בחיי, אם לא הטוב שבהם", אמר גאון. "כשדיברתי על כתיבה, הכוונה היתה לטקסטים כמו 'בסוף היום כולם הולכים לאותו מקום' ו'לא אני ולא אתה נשנה את העולם, אם רק נשתנה בעצמנו קצת, זה יספיק בנאדם'. זאת כתיבה שאני מתחבר אליה".

"היה לי הכבוד והעונג לארח באולפן שלי אייקון תרבות במוזיקה הישראלית", אמר כהן בתום השידור. "היתה חוויה מקסימה, יהורם איש שנון, מוזיקאי בחסד ובעיקר בן אדם נפלא, סגרנו מעגל. אמשיך לארח בתכניתי ברידו לב המדינה אמנים מוערכים ולמזג בין מזרח למערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully