וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל רדקליף יגלם את פרדי מרקיורי בסרט על חייו"

22.9.2013 / 12:43

הכוכב הצעיר, הזכור כמי שגילם את הארי פוטר בסדרת הסרטים המצליחה, מסתמן כמועמד המוביל לגלם את סולן להקת קווין לאחר פרישתו המתוקשרת של סשה בארון כהן מהפרויקט

דניאל רדקליף, השחקן הצעיר שהתפרסם בעיקר בשל תפקידו כהארי פוטר בסדרת הסרטים המצליחה, הוא השם המוביל להיכנס לתפקיד פרדי מרקיורי, סולן להקת קווין האגדית. בסרט שיגולל את סיפור חייו של מרקיורי שהלך לעולמו בשנת 1991, אמור היה לככב השחקן סשה בארון כהן, אך זה פרש מהתפקיד לאחרונה בעקבות חילוקי דעות בינו לבין מפיקי הסרט – כמו גם חברי הלהקה הנותרים - בעניין תסריט ובימוי הסרט.

כעת, עיתון ה"דיילי סטאר" מדווח כי מפיקי הסרט חושקים ברדקליף לתפקיד. "לדניאל נאמר כי התפקיד שלו אם הוא רק רוצה בו", טוען מקור המקורב להפקה. "למרות שהוא צעיר, דניאל הרשים את מפיקי הסרט באופן בו גילם את המשורר ההומוסקסואל אלן גינזבורג בסרט 'הרוג את יקירך'. בנוסף, הגובה שלו תואם לגובה של מרקיורי, יותר משל בארון כהן שהיה גבוה מידי, והוא גם באמת יכול לשיר".

עם זאת, זקני הוגוורטס לדורותיהם יכולים לחכות עם בקבוקי השמפניה כיוון שפיטר מורגן, כותב התסריט לסרט על מרקיורי, טען מוקדם יותר החודש כי הפקת הסרט "כלל לא עומדת להתרחש", כתוצאה מעזיבתו של בארון כהן. עם זאת, אחד ממפיקי הסרט, גראהם קינג, סיפר כי הסרט "עדיין בתהליכי הפקה".

דיווח מיוחד מפסטיבל טורונטו 2013: דניאל רדקליף טוחן עבודה

אהבתם את הליהוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully