וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כוכבת ריאליטי עודדה אונס?

1.10.2013 / 0:49

"שוברת שורות" נפרדת בגדול מהצופים וגיבורה פולש ל"איך פגשתי את אימא", טינה פיי חוזרת ל"סאטרדיי נייט לייב" בעירום ומעבירה את השרביט הלאה. חדשות טלוויזיה אמריקאית

"שובר שורות" נגמרה, מה אומרים המעריצים? (אין ספוילרים)

לאחר חמש עונות משובחות, מיליוני מעריצים ברחבי העולם, ארון פרסים מלא עד אפס מקום ומבקרים מהללים, נגמרה השבוע הסדרה "שובר שורות". אם עדיין לא הספקתם לצפות בפרק, לא נהרוס לכם, רק נאמר שהמעריצים והמבקרים כאחד טוענים כי מדובר היה בפרק משובח שלא אכזב. הפרק האחרון בסדרה הצליח להביא את הסחורה גן מבחינת רייטינג: 10.3 מיליון צופים התחברו למסך ביום ראשון בערב, ובכך שברה הסדרה את השיא של עצמה שעמד עד כה על 6.6 מיליון צופים.

"זה היה מושלם", "תודה 'שובר שורות'" היו רק חלק מתגובות המבקרים באתרי הבידור, אולם הם שיקפו את התחושה הכללית. טים גודמן, מבקר הטלוויזיה של ה"הוליווד ריפורטר", הוסיף וכתב: "הסיום של 'שובר שורות' – אפילו אם לא היה מה שקיוויתי שיקרה – היה יותר ממספיק כדי לרגש אותי ולגרום לי להעריך חמש עונות ושש שנים של עבודה מבריקה".

גם מעריצי הסדרה נותרו עם תחושה טובה וכצפוי, עם טעם של עוד. חלקם, שחקנים ויוצרים הוליוודים מוערכים בפני עצמם, גם הגיבו לפרק בטוויטר. "וככה בדיוק מסיימים סדרה", כתב השחקן ויל ויטון. הבמאי דארן ארונופסקי התייחס לכך שהסדרה לא תחזור יותר למסך וכתב: "זה כמו לאבד חבר טוב. ברכות ל'שובר שורות' על ריצה היסטורית (של חמש עונות – מ.ר.)". אחרים בחרו להתמודד עם הכאב בהומור. כך למשל כתב השחקן הקומי זאק בראף: "אני לא מאמין שוולט היה אישה כל הזמן הזה. סיום מעולה".

צפו: הפרומו לפרק האחרון של "שובר שורות"

מסתמן: ספין-אוף ל"משפחה מודרנית"

יוצרי הקומדיה "משפחה מודרנית" מנסים ככל הנראה להמשיך ולמנף את ההצלחה המסחררת של המוצר הטלוויזיוני המשובח שיצרו. לאחר שזכו (שוב) בפרס האמי לסדרת הקומדיה הטובה ביותר, שוקלים כעת ברשת המשדרת ABC להפיק סדרת-בת שתתבסס על דמותו של המתווך גיל ת'ורפ (השחקן רוב ריגל) – יריבו המושבע של פיל דנפי, ומי שלפרק אחד אף העז להתחיל עם קלייר. ברשת טענו כי התקיימה פגישה בנושא בה הועלו מספר רעיונות, וכי הדבר עוד דורש פיתוח נוסף.

מי חוזר לעונה האחרונה של "איך פגשתי את אימא"?

אחרי שסיים את תפקידו כוולטר וויט יחזור בריאן קרנסטון המופלא להופעת אורח בעונתה התשיעית והאחרונה של הסדרה "איך פגשתי את אימא". קרנסטון גילם ב-2007 את המונד דרת'רס, הבוס הקשוח והמוזר של טד מוסבי שעבד אז בחברת אדריכלות. כעת, הוא יחזור לתפקידו, אם כי טרם ידוע כיצד ישתלב בעלילה.

בריאן קרנסטון. Jason Merritt, GettyImages
וולטר וויט חוזר קצת אחרת/GettyImages, Jason Merritt

כוכבת "עקרות בית אמיתיות" מואשמת בעידוד אונס

מליסה גורגה, כוכבת הריאליטי "עקרות הבית האמיתיות של ניו ג'רזי" החליטה להתנסות בכתיבה להמונים. גורגה הוציאה ספר עצות בשם "אהבה בסגנון איטלקי: הסוד לנישואים הלוהטים והמאושרים שלי". אולם יש כאלה שיעדיפו שלא לקחת עצות מהספר הזה - והם אף האשימו את גורגה בעידוד אונס במסגרת הנישואין. זאת בעקבות דבריו של בעלה בספר, ג'ו גורגה, שכתב: "גברים, אני יודע שאתם חושבים שהאישה שלכם אינה מסוג הנשים שאוהבות ש'יתפסו' אותן. אבל תסמכו עלי, היא כן. כל בחורה רוצה שימשכו לה בשיער מידי פעם. אם אשתך אומרת 'לא', תסובב אותה ותקרע ממנה את הבגדים. היא רוצה שישלטו בה".

גורגה עצמה מודה אף היא בהמשך כי גם אם לפעמים אין לה חשק, זו "חובתה של האישה להיות זמינה למין" ומוסיפה כי "את יכולה לעשות כמעט הכל בעשר דקות". ומה באשר לנשים שלא "נותנות" מספיק? הרי שלפי בני הזוג גורגה, הן אשמות אם בעלן יבגוד בהן. האמירות הפרובוקטיביות גררו כצפוי תגובות נזעמות ברשת.

גורגה מגינה על עצמה בראיון:

טינה פיי באה לעשות שמח בפתיחת העונה של “Saturday Night Live”

הרבה לפני שכיכבה וכתבה את הקומדיה החביבה "רוק 30" (עליה זכתה בשבוע שעבר בפרס האמי), הייתה טינה פיי אמונה על הצחוקים בתכנית המערכונים “Saturday Night Live”. השבוע, לרגל פתיחת העונה ה-39 של התכנית, הגיע פיי להעביר את השרביט. על הפרק: פרומו משעשע בו היא חשופת חזה, פארודיה על "בנות" וגם עצות למחליפתה בפינה “weekend update”. אה, וגם ארון פול היה שם.

צפו: פרודיה קורעת על "בנות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully