וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהבים הצעירים: לקראת "דון ג'ון" - צפו בראיון עם ג'וזף גורדון לוויט וסקרלט ג'והנסון

ג'וזף גורדון לוויט וסקרלט ג'והנסון הצעירים והמוכשרים, מספרים לוואלה! תרבות על שיתוף הפעולה שלהם ב"דון ג'ון", ועל הרצון שלהם להיות יותר מאשר רק שחקנים: צפו

עריכה: רן צימט מראיין דודי כספי

עורך: רן צימט

פניה המשתנים של תעשיית הקולנוע במאה ה-21 טומנים בחובם את מה שמכונה Young Hollywood, להלן הדור הבא של כוכבים צעירים, שאינם בהכרח רק שחקנים אלא גם שולחים ידם אל תחומים נוספים בענף. אחד השמות הבולטים המשתייכים לקטגוריה הזאת הוא ג'וזף גורדון לוויט, שבסוף השבוע הקרוב יעלה לאקרנים "דון ג'ון", סרט קומי חדש בו הוא לא רק מככב, אלא שהוא גם כתב, מפיק וביים.

לוויט בן ה-32 גדל בקליפורניה אל תוך התעשייה והחל לשחק בתור ילד בסדרות "קשרי משפחה", "רוזאן" וכמובן הסיטקום "מפגשים מהסוג האישי". בהמשך עבר לקולנוע בין היתר עם "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", "500 ימים עם סאמר" וכן "לופר" ו"עלייתו של האביר האפל" משנה שעברה, תוך שהוא מבסס את מעמדו ככוח עולה בשמי הוליווד. במקביל הוא פיתח פלטפורמה אינטרנטית בשם HitRECord בה ניתנת במה לאמנים מתחילים להגיש יצירות מוזיקה, כתיבה, גרפיקה וכדומה לטובת סרטים קצרים או ספרים למשל שהחברה מפיקה.

בינואר האחרון הוקרן בפסטיבל הקולנוע העצמאי סאנדאנס "דון ג'ון" שנרכש להפצה וזכה לביקורות אוהדות. מדובר בפרויקט ראשון בסדר גודל שכזה עבור חברת ההפקות של לוויט, בסרט שנותן תמונה מאוד עכשווית של צעירים בארה"ב ובוחן נושאים של אהבה, סקס ואינטימיות בת זמננו. לוויט מגלם דון ז'ואן מודרני רודף שמלות וחובב פורנו, שכיבושיו הרומנטיים מתגמדים לעומת ההתאהבות שלו בברברה, אותה מגלמת סקרלט ג'והנסון.

ג'והנסון בת ה-28, שהחלה אף היא בגיל צעיר ובשנים האחרונות נחשבת לאחת השחקניות המבוקשות בתעשייה, גם דואגת להרחיב את הרזומה. היא הוציאה שני אלבומים, האחד מחווה לטום ווייטס והשני בשילוב מוזיקאי האינדי פיט יורן (לג'והנסון גם אלבום לייב שהקליטה עבור iTunes), ובשנה שעברה מצאה זמן לסייע לנשיא אובמה לזכות בקדנציה שנייה, כאשר נאמה בפני הוועידה הדמוקרטית בקמפיין הבחירות שלו. כעת היא גם מתמקדת, כמו לוויט, בניסיון ראשון בבימוי.

בראיון המשותף עם השניים, אשר התקיים במסגרת פסטיבל הסרטים בטורונטו בחודש שעבר, הם מסבירים כיצד תחומי העיסוק הנלווים באים להם באופן טבעי ולא תחת רצון מחושב לגוון באמנות שלהם.

האם תצפו ב"דון ג'ון"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully