וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת בלחץ? דחתה את השקת הסדרה של אסי עזר בשל הצלחת "אמבוש"

1.10.2013 / 17:04

לוואלה! ברנז'ה נודע כי קשת דחתה את מועד השקת "להיות איתה". הסיבה: הצלחתה היחסית של תוכנית המתיחות של ערוץ 10 שנראה כי כבר לא חושש מעימות חזיתי עמה

שוב שינוי בתכניות של אסי עזר: לוואלה! ברנז'ה נודע כי זכיינית ערוץ 2 קשת ביטלה את מועד השקת הסדרה החדשה שלו "להיות איתה" שבוע בלבד לפני התאריך שתוכנן - יום שני בשבוע הבא. מועד העלייה לאוויר נדחה והסיבה, כך לפי גורם המעורה בפרטים, היא ההתרחשות האחרונה בלוח השידורים של המתחרים בערוץ 10.

לפי הגורם, ההחלטה של ערוץ 10 להציב את תכנית המתיחות "אמבוש" בהגשת עופר שכטר מול קשת ביום שני ונתון הפתיחה הטוב שלה במונחי רייטינג אתמול (15.7%) הם האחראים להחלטה שהתקבלה היום בהנהלת קשת. יצוין כי התוכנית "מה אתם הייתם עושים" של קשת אשר שודרה מולה אתמול השיגה אף היא נתון נאה - של 25.8% - אולם הנחת העבודה בזכיינית היא שדרמה - כל דרמה - הייתה משיגה נתון נמוך יותר מול המתחרה הישן-חדש. או כך, הקרנת הבכורה החגיגית שנקבעה בסינמטק ביום רביעי - תתקיים כמתוכנן למרות שהסדרה לא תעלה לאוויר ביום שני.

זה השיבוש השני בתכניות של "להיות איתה" שכתב אסי עזר במשך שנה וחצי וביים עודד רסקין. במקור אמורה הייתה הסדרה לשקף את סיפור חייה של הדוגמנית בר רפאלי, אולם בשנה שעברה ואחרי תחילת הליהוקים היא ביטלה במפתיע את השתתפותה ודרשה מקשת לגנוז כל פרט הקשור בה שמופיע בתסריט.

קשה היה לצפות את ההחלטה של ערוץ 10 לשבץ את "אמבוש" דווקא ביום שידור של קשת, שכן בערוץ נמנעים באופן מסורתי בשנים האחרונות מלהציב מול הזכיינית החזקה תכניות בעלות פוטנציאל רייטינג גבוה ביחס לממוצע השידורים. כל תכניות הריאליטי המובילות של הערוץ בהן כלל עונות "הישרדות" שודרו בימי השידור של רשת, אולם כעת נראה כי תחת ניצוחו של מנכ"ל הערוץ החדש רפי גינת מגמה זו צפויה להשתנות.

בקרוב חוזרות למסך ערוץ 10 התכנית "פנים אמיתיות", "כלבוטק", "בובה של מדינה" ו"מה נסגר" וצפויים להיות משודרים פרקים נוספים של "אקסטרים מייקאובר". בנוסף יושקו תכנית הריאליטי "הכפר" וסדרת הדרמה "בני ערובה", בהן תולים שלא לציטוט בערוץ, ציפיות רבות.

מקשת נמסר בתגובה: "אמש הושקו בהצלחה פרקים חדשים של 'מה אתם הייתם עושים' ו'מונית הכסף', אשר הובילו את טבלת הצפייה. אנו מודעים לציפייה הרבה לקראת עלייתה של 'להיות איתה', שתגיע בקרוב למסך קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully