וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי כינה את יורם שפטל "אדולף" ויפצה אותו ב-45 אלף ש"ח

3.10.2013 / 14:15

שני מגישי הרדיו הסתכסכו לאחר שנתן זהבי כינה את עו”ד יורם שפטל ”אדולף”. בית המשפט קבע כי זהבי יפצה אותו ב-45 אלף שקלים. זהבי טען שמדובר ב”ביקורת לגיטימית”

שני המגישים ב"רדיו ללא הפסקה" נתן זהבי ועו"ד יורם שפטל החולקים רצועת שידור וידועים בלשון חדה ומשתלחת הסתכסכו בניהם לאחר שזהבי כינה בתכניתו את עו"ד שפטל "אדולף". שפטל תבע לשון הרע, ניצח, ונפסקו לטובתו פיצויים בסך 45 אלף שקלים הכוללים הוצאות משפט.

בפתח תכנית ששידר בשנה שעברה לאחר שהושעה ליומיים מהרדיו אמר זהבי כי החליפו אותו "הקוף ואדולף", הכינויים שהדביק לרון קופמן ולשפטל. האחרון דרש התנצלות ופיצוי של 135 אלף שקלים, ומשלא נענה הגיש תביעת דיבה לבית משפט השלום בתל אביב

זהבי טען להגנת תום לב, וכי שפטל עצמו משתמש באופן קבוע במילים בוטות יותר, כאשר הוא מכנה את מאזיניו נאצים לעיתים קרובות. עוד טען כי הוא ביקש להביע "ביקורת לגיטימית על נושא שיש בו עניין ציבורי". השופטת חנה ינון לא קיבלה את הטענות וקבעה שכינוים אדם יהודי בשם "אדולף", "היטלר" או "נאצי" הוא אינו מוסרי וכי מדובר בלשון הרע.

בהחלטת בית המשפט נכתב כי "ברור שזו מילה חריפה בהתגודדות בין השניים, מן החמורות ביותר הקיימות אף במגוון מילותיהם שלהם, השזורות תדיר בתכניותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully