וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך יהרגו את הדמות של פין האדסון ב"glee"?

8.10.2013 / 0:52

מותו של קורי מונטית' משולב ב"glee" בפרק שמזגזג על הגבול שבין מתוסרט לאמיתי. איזה סדרות חודשו לעוד עונה? ומעריצי "שובר שורות" באבל: סיכום שבוע בטלוויזיה אמריקאית

כך תיפרד "glee" מקורי מונטית'

בסוף השבוע הקרוב ישודר הפרק השלישי בעונה החמישית של הקומדיה המוזיקלית "glee", בו ייפרדו החברים המזמרים וגם הצופים העצובים מדמותו של פין האדסון – הלא הוא השחקן קורי מונטית' שמת לפני מספר שבועות לאחר שנטל מנת יתר של סמים ואלכוהול. עדיין לא ברור כיצד מתכוונים היוצרים להרוג את דמותו של פין בסדרה, אולם בטריילר לפרק סוחט הדמעות כבר ניתנה הצצה לכמה סצנות מרגשות במיוחד. צפו.

הסדרות שבוטלו, ואלה שחודשו

כמדי שנה, כשבועיים לאחר פתיחת עונת שידורים חדשה, מגיע גם זמן המסקנות: אילו סדרות יישלחו לתהום הנשייה ואילו מהן יחזרו לבדר אותנו על המסך גם בעונה הבאה. השבוע החלו לטפטף דיווחים אודות חלק מהסדרות, הנה כמה מהם:

- לאחר שני פרקים בלבד הוחלט ברשת ABC לבטל את הדרמה "לאקי 7", לאחר שהשיגה נתוני רייטינג עגומים במיוחד.
- אחרי שהודיעו בריש גלי שככל הנראה יהרגו דמות בעונה הבאה, משפחת סימפסון קיבלה עונה נוספת מרשת FOX, 26 במספר, ובכך שברה גם שיא קטן: מדובר בתכנית המתוסרטת שקיבלה הכי הרבה עונות בהיסטוריה של הטלוויזיה.
- הסדרה המדוברת “The Blacklist” בכיכובו של ג'יימס ספיידר קיבלה חידוש עד סוף העונה הנוכחית.
- רשת FOX בחרה לחדש את “Sleepy Hollow” לעונה שנייה.
- "אבא אמריקאי" חוזרת לעונה נוספת שתהיה גם האחרונה בסדרה.

כמה הימורים מרחבי הרשת: לפי ההערכות של אתרי הבידור, הסדרות “Dad’s”, "פרויקט מינדי" ו"Hostages” ("בני ערובה" – פורמט ישראלי שיעלה לשידור בערוץ 10 בשבוע הבא) לא יחזרו לעונות נוספות. מי שכן זוכות להימור חיובי הן הוותיקות - "הבחורה החדשה" ו"איש משפחה", וגם "ברוקלין 9-9" החדשה והמשעשעת של אנדי סמברג.

בגלל השבתת הממשל: גם קונאן אובריאן מפטר עובדים לא נחוצים

השבתת הממשל בארה"ב מעסיקה את האמריקאים בימים אלה יותר מפרק הסיום של "שובר שורות" והגרעין האירני גם יחד. מאות אלפי עובדי ממשל לא הכרחיים יושבים בבתיהם בגלל אי הסכמה בין בית הנבחרים לסנאט על התקציב, ורבים נוספים עושים את עבודתם ללא שכר. כחלק מרוח הימים האלה, החליט גם מנחה תכנית האירוח קונאן אובריאן להתגייס למאמצים, ולבחון האם קיים שומן עודף במערכת התכנית שלו, ולשלוח כמה עובדים לא נחוצים הביתה. אז מי יפוטר? העוזרת האישית שעושה תשבצים במקום לעבוד, או חבר הצוות שאחראי רק על מילוי קנקן המים שלו? צפו:

שרה סילברמן בקומדיה חדשה מבית HBO

לורן מייקלס, האיש שמאחורי “סאטרדיי נייט לייב" ותכניות רבות נוספות מנסה שוב את מזלו, הפעם עם פיילוט קומדיה חדש לרשת HBO. מפיק העל גייס לטובת הפיילוט, תחת השם “People in New Jersey”, את הקומיקאית שרה סילברמן, את כוכב "מופע שנות ה-70" לשעבר טופר גרייס ואת השחקנית הוותיקה פאטי לפון. את הסדרה, שעוסקת בשני אחים שמנסים לשרוד את חיי היומיום בניו ג'רזי, יכתוב ברוס אריק קפלן, מפיק ותסריטאי בסדרה "בנות".

שרה סילברמן. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
היוש שוב! שרה סילברמן/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

סטיבן קולבר מחתן זוג בשידור חי

עוד תוצאה מעצבנת של השבתת הממשל בארה"ב היא השבתת האנדרטאות הלאומיות, מה שהוביל לכך שזוגות רבים שרצו להתחתן בכאלה, פשוט לא יכולים לעשות זאת. מנחה תכנית הסאטירה סטיבן קולבר התגייס לעזרת אחד מאותם זוגות, וחיתן אותם בשידור חי.

האלי ברי תככב בסדרה החדשה של סטיבן שפילברג

השבוע נודע כי זוכת האוסקר האלי ברי תככב במותחן העתידני החדש מבית סטיבן ספילברג. הסדרה בשם “Extant”, צפויה לעלות בקיץ, והיא עוסקת באסטרונאוטית אותה תגלם ברי, שמנסה להתחבר מחדש למשפחתה לאחר שהות בת שנה בחלל. חוויותיה שם מובילות לאירועים שישנו את פני האנושות. יש למה לחכות.

האלי ברי. GettyImages
אשת החתול עושה טלוויזיה. האלי ברי/GettyImages

מעריצי "שובר שורות" נפרדים מהסדרה בדרכים יצירתיות (זהירות, ספוילר!)

מעריצי הסדרה "שובר שורות" מתקשים להיפרד מדמותו העוצמתית של המורה לכימיה/סוחר הסמים וולטר ווייט. השבוע, לאחר שידור הפרק האחרון בו מוצא וייט את מותו, החליטו כמה מהם לעשות מחווה אחרונה לגיבור/נבל האהוב. הם פרסמו מודעת אבל אמיתית לחלוטין בעיתון מקומי באלבקרקי שם מתרחשת העלילה. וכך נכתב: "וולטר ווייט, הידוע גם בכינויו 'הייזנברג', בן 52, מאלבקרקי, מת ביום ראשון לאחר מאבק ממושך עם סרטן הריאות, ומפצע ירי. וייט היה ממייסדי החברה 'חומר אפור', כימאי חוקר ומורה לכימיה בבית ספר תיכון, ולאחר מכן ייסד אימפריה לייצור מת'. וייט השאיר אחריו אישה, סקיילר, בן, וולטר 'פלין' ג'וניור, ובת – הולי. טקס אזכרה פרטי נערך על ידי משפחתו. במקום פרחים, ניתן להעביר תרומות לתכניות למניעת שימוש בסמים לפי בחירתכם. הוא יחסר מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעריצים נפרדים מוולטר ווייט. צילום מסך מתוך "הוליווד ריפורטר"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully