וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון על סמים העלים את עמיר בניון מ"המעגל" של דן שילון?

17.10.2013 / 17:34

הזמר התארח בתכנית, אך לאחר דיון בנוגע לעישון מריחואנה בקרב פוליטיקאים, במהלכו תקף את המגיש ושאר האורחים – נעלם מהאולפן

דרמה מאחורי הקלעים בתכניתו של דן שילון, במסגרתה נעלם מהאולפן הזמר עמיר בניון שהתארח ב"המעגל" – האם עקיצה כלפי המגיש הביאה לעזיבתו את האולפן לפני שהסתיימו הצילומים? אמש (רביעי) במסגרת צילומי התכנית של זכיינית ערוץ 2 רשת השתתפו לצד הזמר גם איתן כבל, אדיר מילר, יעל בר זוהר, נאווה בוקר, מייקל אורן ולוסי אהריש. אחד הדיונים שהעלה שילון היה סביב עישון סמים קלים בקרב פוליטיקאים, נושא שעלה לכותרות בימים האחרונים, והצליח לעורר סערה באולפן.

"כדי שנהיה הגונים עם עצמנו, כל אחד מיושבי המעגל יגיד 'כן עישנתי, לא עישנתי'", פנה שילון לאורחיו. התשובות שהתקבלו בנושא היו מתחמקות ואף אחד מהנוכחים לא אישר שהוא מעשן מריחואנה, אלה שאישרו - אמרו שעשו זאת רק פעם אחת. בניון מצידו, שככל הנראה הופתע מהתשובות, נשא בתגובה נאום תוכחה ואמר ש"כל אחד פה תפר לעצמו סיפור מדהים ויצירתי. הייתי מצפה מכם, אחרי פרשות הסמים של הפוליטיקאים שלנו, שלא תלמדו מהם ותגידו את האמת - הציבור שלנו לא טיפש". בהמשך אף כיוון עקיצות לעבר מילר וכן כלפי שילון, לו אמר בציניות ש"השאלות שלך מעמיקות ככל שאתה מתבגר".

גורם שנכח באולפן סיפר לוואלה! תרבות ש"אפשר היה לראות את חוסר הנוחות של הנוכחים, גם מתשובתו של בניון וגם מהאופן שבו ענה לשילון. אחרי שהסתיימה ההפסקה שמיועדת ליציאה לפרסומות, בניון לא חזר לאולפן". גורם נוסף שנכח במקום אמר שנוצר הרושם לפיו "ההפקה של התכנית לא אהבה את העובדה שעמיר הביך את המרואיינים שלהם".

מרשת וממשרד יחסי הציבור של עמיר בניון נמסרו תגובות זהות, לפיהן בניון יצא מהצילומים לפני הזמן מכיוון שהיו לו התחייבויות קודמות שהיו ידועות להפקה מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully