וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון נגד דן שילון: "רדוד ומביש"

18.10.2013 / 17:34

הזמר פרסם סטטוס המבקר את מגיש "המעגל" וכן את התכנית עצמה לאחר שהתארח באולפן ולדבריו "הרגיש מרומה" לאחר שעזב את הצילומים בתום התלהטות הדיון על שימוש בסמים קלים

אחרי שעזב את התכנית "המעגל" במהלך הצילומים, בשל מה שהוגדר הן על ידי יחסי הציבור שלו והן על ידי כ"התחייבויות קודמות", הזמר עמיר בניון תקף בחריפות בחשבון הפייסבוק שלו, בתום השידור אמש (חמישי) את המגיש דן שילון והבדרן אדיר מילר שהתארח בתכנית, שצולמה יממה קודם לכן, כאשר על פרטי המקרה - העזיבה של בניון וההתרחשות מאחורי הקלעים דווח לראשונה בוואלה! תרבות טרם השידור.

"ראשית כל, הנקודה היא שהרגשתי מרומה", כתב בניון בסטטוס שפרסם. "בהמשך לתחקיר, חשבתי שאני מגיע לדבר על עניינים ברומו של עולם, וכמובן על מוזיקה. אך במקום זה הבנתי שנקלעתי למקום שבו מנחה מבוגר שואל ילדות שיכולות להיות נכדותיו שאלות מיניות וצהובות". כמו כן, התייחס הזמר לדיון שהתקיים באולפן באשר לשימוש בסמים קלים, כאשר הנוכחים העניקו תשובות מתחמקות בנושא: "בשיחה הצבועה על הסמים כל אחד המציא סיפור הזוי ובדוי". בנוסף, התייחס לחלופת ההערות בינו לבין מילר וכן להערה הצינית ששיגר לעברו של שילון: "סטנדאפיסט עשה קריירה מניבול פה ומבדיחות סרות טעם על אשתו. ובקיצור, הרגשתי שאני נמצא בתוך מעגל רדוד ומביש, למרות שלפני כן מכרו לי שזה הולך להיות אחר לגמרי. התחושה הזו גרמה לי לבטא את דעתי התקיפה על המנחה, על תכניתו ועל חלק מהאורחים".

לקריאת הסטטוס המלא:

כאמור, במסגרת התכנית, התקיים דיון על שימוש בסמים קלים, זאת לאור ההתעוררות התקשרותית בנושא בהקשר של עישון מריחואנה בקרב פוליטיקאים. "כדי שנהיה הגונים עם עצמנו, כל אחד מיושבי המעגל יגיד 'כן עישנתי, לא עישנתי'", פנה שילון לאורחיו. התשובות שהתקבלו בנושא היו מתחמקות ואף אחד מהנוכחים לא אישר שהוא מעשן מריחואנה, אלה שאישרו - אמרו שעשו זאת רק פעם אחת. בניון מצידו, שככל הנראה הופתע מהתשובות, נשא בתגובה נאום תוכחה ואמר ש"כל אחד פה תפר לעצמו סיפור מדהים ויצירתי. הייתי מצפה מכם, אחרי פרשות הסמים של הפוליטיקאים שלנו, שלא תלמדו מהם ותגידו את האמת - הציבור שלנו לא טיפש". בהמשך אף כיוון עקיצות לעבר מילר וכן כלפי שילון, לו אמר בציניות ש"השאלות שלך מעמיקות ככל שאתה מתבגר".

גורם שנכח באולפן סיפר לוואלה! תרבות ש"אפשר היה לראות את חוסר הנוחות של הנוכחים, גם מתשובתו של בניון וגם מהאופן שבו ענה לשילון. אחרי שהסתיימה ההפסקה שמיועדת ליציאה לפרסומות, בניון לא חזר לאולפן". גורם נוסף שנכח במקום אמר שנוצר הרושם לפיו "ההפקה של התכנית לא אהבה את העובדה שעמיר הביך את המרואיינים שלהם".

מרשת, המשדרת את התכנית, נמסר בתגובה: "'המעגל' של דן שילון שמחה ומודה לאורחים הרבים שמתארחים מדי שבוע בתכנית. אורחים אשר ניתנת להם האפשרות להביע את דעתם, לספר את סודותיהם ולהראות את הצדדים השונים שקהל הצופים טרם הכיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully