וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”המהדורה המרכזית צריכה לקחת את עצמה בידיים; תמר ויונית נראות אותו דבר”

18.10.2013 / 18:06

מבוכה בכנס של עובדי חדשות 10 בשל דברים שאמר מגיש ”לילה כלכלי” גדי סוקניק על המהדורה ועל מגישתה תמר איש שלום: ”לה וליונית לוי יש אפילו כפתור דומה בחולצה”

מבוכה בכנס מקצועי שערך היום (שישי) ערוץ 10 לעובדים במלון רויאל ביץ' בתל אביב, כאשר מגיש "לילה כלכלי" גדי סוקניק התבטא כנגד מהדורת החדשות של הערוץ - והביך גם את מגישת המהדורה תמר איש שלום - כך מפרטים שהגיעו לידי וואלה! ברנז'ה.

בערוץ 10 יזמו כנס מקצועי עליו עמלו בחשאיות רבה בימים האחרונים, ובו נשאו דברים מלבד סוקניק גם מוטי קירשנבאום, עיתונאי "עובדה" לשעבר איתי אנגל ועורך "ידיעות אחרונות" לשעבר שילה דה בר. לכנס חויבו להגיע כל אנשי חדשות 10 או כפי שהגדיר אחד מהם "מראשון המגישים ועד אחרון התחקירנים", והוא עסק בשיפור תהליכי העבודה בחברת החדשות.

במהלך דבריו של סוקניק הוא אמר כמה דברים שגרמו לנוכחים לזוז בחוסר נוחות בכסא.

"אז מה גדי, אתה מצפה שאני אצבע לבלונד? זה לא יקרה"

סוקניק אמר שהמהדורה של חדשות 10, שדווקא חוותה עלייה ברייטינג בשבועות האחרונים, "צריכה לקחת את עצמה בידיים". לדבריו, "יש למהדורות מגישות דומות, הן נראות אותו דבר, לכן צריך לפתוח אותן עם הסקופים ולעשות מאמץ להביא יותר סקופים", לעומת המתחרים שלה בערוץ 2.

אך במיוחד הרגיז את הנוכחים בהשוואה שערך בין תמר איש שלום לבין יונית לוי, בה רמז סוקניק לדמיון המדובר בין השתיים: "היא נראית אותו דבר, נראית כמוה, מדברת כמוה, יש להן אפילו כפתור דומה", כך דבריו על איש שלום.

איש שלום קטעה את דבריו של סוקניק מיד ואמרה: "אז מה גדי, אתה מצפה שאני אצבע לבלונד? זה לא יקרה". בתום דבריה זכתה איש שלום למחיאות כפיים מכל יושבי האולם. מיד אחר כך סוקניק ביקש שוב את זכות הדיבור והתנצל.

"המעטפת של תכניות הערוץ היא כושלת"

"זה היה מביך", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם שנכח באירוע. "אפשר להעביר ביקורת על המהדורה, אבל יש דרך לעשות את זה. גם דה בר העביר ביקורת, אבל היא הייתה עניניית. סוקניק לעומתו - פשוט סתם לכלך".

גם מוטי קירשנבאום התבטא בחריפות בכנס, והאשים את שאר תוכניות הערוץ ברייטינג הנמוך יחסית של החדשות. לדבריו, "החדשות לא יכולות להתרומם ברייטינג כי המעטפת של תכניות הערוץ היא כושלת". קירשנבאום אף הביא כדוגמא את תוכנית הריאליטי שהושקה לאחרונה בערוץ "הכפר", ואמר שהיא "לא מביאה מספיק רייטינג".

תגובת חדשות 10 לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully