וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ההסתבכות הגזענית של ג'ימי קימל

5.11.2013 / 0:02

ג'ימי קימל סיפר בדיחה על סינים ועורר גל של מחאה, ההמשכון ל"איך פגשתי את אמא" כבר מתבשל והאריסון פורד עשה לג'ימי פאלון פירסינג בשידור חי. חדשות טלוויזיה אמריקאית

ג'ימי קימל מסתבך בהערה גזענית – ומתנצל

לפני כשבועיים הסתבך מנחה תכנית האירוח ג'ימי קימל עם קהילת הסינים באמריקה כאשר באחד מקטעי התכנית בו מתבקשים ילדים בחליפות להכריע בסוגיות דיפלומטיות אקטואליות (דרך להמחיש את ילדותיותם של הפוליטיקאים בימינו) הציע אחד מהם "להרוג את כל האנשים בסין" כפתרון לחוב האמריקני העצום למדינה. קימל חזר על דבריו, גיחך ואמר כי זה רעיון מעניין. הדבר הצית הפגנות סוערות מול אולפנו של קימל כאשר המפגינים דורשים את פיטוריו המידיים ומשווים אותו להיטלר.

השבוע, לאחר שהרשת כבר התנצלה בשמו, ניגש קימל אל המפגינים והתנצל בעצמו: "אם הרגזתי אתכם, אני מאוד מאוד מצטער. אני בא אליכם עם שום דבר פרט לאהבה בלבי. אני קומיקאי, ניסיתי לגרום לאנשים לצחוק, אני מצטער שעשיתי את זה".

האם בקרוב נתמכר ל"איך פגשתי את אבא"?

כאילו שתשע עונות לא הספיקו: השבוע נודע כי רשת CBS שוקלת להפיק סדרת ספין-אוף לקומדיה הוותיקה "איך פגשתי את אמא". על פי הדיווחים, הסדרה בהתהוות סובבת סביב קבוצת חברים חדשה, שבה אחת הבנות מספרת לילדיה כיצד היא הכירה את אבא שלהם. את הסדרה יפיק הצוות המוכר מסדרת האם, וככל הנראה הדמויות החדשות יוצגו בפרק האחרון של "איך פגשתי את אמא". עוד דווח כי בשלב זה נקראת הסדרה "איך פגשתי את אבא" וייתכן כי גם חלקים נכבדים ממנה יתרחשו בפאב מקלרן.

פרומו לעונה האחרונה של "איך פגשתי את אמא":

האריסון פורד עושה פירסינג לג'ימי פאלון – בשידור חי

אז ג'ימי פאלון חושב שהאריסון פורד הוא אחד האנשים הכי מגניבים בהיסטוריה. בהתאם לכך, כאשר האחרון התארח אצלו בתכנית לקידום סרטו החדש "המשחק של אנדר", הוא ביקש ממנו בקשה ידידותית: לעשות לו חור באוזן. פורד נענה לאתגר, אולם פאלון מצדו רעד מפחד והצהיר כי מדובר בפעם הראשונה שהוא מנקב את גופו. תהליך החירור התרחש בשידור חי לקול זעקותיו של פאלון ולקול קריאתו של פורד: "איזה נמושה". צפו.

הפיגוע בלוס אנג'לס פגע גם בצילומי "מד מן"

הירי בנמל התעופה בלוס אנג'לס פגע לא רק בשגרת חייהם של נוסעי נמל התעופה ועובדיו, אלא גם בשגרת העבודה של כוכבי הסדרה "מד מן". הדרמה של AMC התחילה את צילומי העונה האחרונה שלה ברגל שמאל, כאשר חברי הצוות נאלצו להפסיק את יום הצילומים הראשון בטרמינל 4 בנמל התעופה, בשל הירי בטרמינל הסמוך. אחד מעובדי ההפקה, דסטין וודס, תיאר בחשבון הטוויטר שלו את המתרחש: "אנחנו מצלמים ב-LAX. יש יריות. אנחנו בנעילה. מפנים אותנו. טרמינל 4. מחזירים אותנו פנימה מטעמי בטיחות". עדיין לא ידוע אם ואילו חברים בקאסט היו במקום באותו יום.

כוכבים נוצצים מגיעים ל"משפחה מודרנית"

"משפחה מודרנית" כבר תפסה לה מזמן מקום בין הסדרות הקומיות הפופולריות על המסך. בהתאם לכך, היא גם מושכת כוכבים מעניינים במיוחד להופעות אורח: השבוע נודע כי לסדרה יגיעו השחקן ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית"), כוכבת "רוק 30" ג'יין קרקובסקי וגם כוכב "מזל סרטן" ג'ון בנג'מין היקי, שהספיק מאז תום הסדרה להתארח בשלל תכניות שונות ומשונות. אולם לא מדובר בכמה הופעות אורח לאורך העונה: אתרי הבידור מדווחים כי השלושה יופיעו באותו פרק, ה-11 במספר לעונה, כשלל דמויות שונות. קרקובסקי למשל תגלם רופאה מבית ספרו של מאני שמתנגחת עם אימו, גלוריה, היקי יגלם פסיכולוג של אחד מבני משפחת דנפי, ואילו אייזנברג יגלם שכן בעל אובססיה לשמירה על איכות הסביבה של מיטשל וקמרון.

אדוארד נורטון, כוכב גדול בעצמו, מסביר איך הגיע להופעת אורח בתכנית:

"משפחת סימפסון" במחווה לסרט "ההוביט"

המשפחה הצהובה ממשיכה לנסות להפיח עניין ציבורי בסדרה המצויה כבר בעונתה ה-25. והשבוע – פתיח מיוחד נוסף, בו נראים בני המשפחה מטיילים בארץ התיכונה מסדרת ספרי (וסרטי) "שר הטבעות" כאשר מארג' לוקחת את תפקיד המכשף גנדלף. צפו.

טינה פיי חוזרת ל-NBC עם סדרה חדשה

אחרי שכל רשת אפשרית באמריקה רדפה אחריה, טינה פיי נחתה חזרה בבית – רשת NBC. הרשת הזמינה מפיי סדרה פרי עטה יחד עם המפיק רוברט קרלוק, שעוסקת בבחורה צעירה שנמלטת מכת "יום הדין" ומגיעה לעיר ניו יורק כדי לנסות ולשקם את חייה. בסדרה תככב שחקנית "המשרד" אלי קמפר, יכתבו אותה פיי וקרלוק, והיא צפויה לעלות בסתיו של השנה הבאה.

עוברת מסך - לכל הטורים

מה דעתכם - ג'ימי קימל הגזים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully