וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר על רני רהב: "אמרתי להם 'האיש משוגע'"

11.11.2013 / 16:57

במהלך מחושב חשף הבוקר מנחה "הכוכב הבא", בתכניתו המשותפת עם דפנה לוסטיג ברדיו תל אביב, ריב שהתרחש מאחורי הקלעים של הריאליטי אמש

אסי עזר ממשיך לשפוך שמן למדורת יחסי הציבור של "הכוכב הבא", הריאליטי אותו הוא מנחה. עזר התבטא היום (שני) בתכנית הרדיו המשותפת לו ולדפנה לוסטיג ברדיו תל אביב בעניין השופט הססגוני רני רהב, שהצהיר בתכנית ששודרה אמש (ראשון) כי לא יצביע עבור מתמודדים השרים באנגלית.

"אתמול אנחנו עשינו תכנית שהתחילה כרגילה וכיפית, טינה עלתה, שרה יופי של שיר, ביקורות מפרגנות, ולאט לאט הגענו לסולו הדחה בסוף, שיש שלושה מועמדים להדחה ושתי בנות, ענבל ורוני, שרו שיר באנגלית כסולו הדחה, וזה היה השיר השני באנגלית שהן שרו בתכנית", סיפר עזר ללוסטיג ברדיו על מה שקרה בתכנית בלילה שעבר, בהתכוונו לשלב בתכנית שבו עלו ענבל בקמן, עומר דץ ורוני ישראלי לתלת-קרב שאמור היה לקבוע מי מהם יודח מהתכנית. דץ בחר לשיר בעברית אבל ההחלטה של הבנות לשיר באנגלית לא היתה מקובלת על רהב, כפי שהמשיך וסיפר עזר, כך שלשתיהן לא הצביע רהב ולא היתה הדחה.

"הן שרו פעמיים שירים באנגלית", הוא אמר, "זה כמובן עיצבן את רני רהב שהחליט כאות מחאה שהוא לא מצביע לשתיהן, נקודה... הוא מעניש אותן וטוען בתוקף שצריך לשיר בעברית. זה כמובן מאוד הרגיז את השופטים וגם אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא מעניש אותן". אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל עזר לא הסתפק בביקורת בונה והמשיך לתאר את האקשן הרב שהתחולל לטענתו מאחורי הקלעים: "מה שקרה בתכנית היה הרבה פחות מעניין ממה שקרה אחרי התכנית. נגמרה התכנית ללא הדחה כי שתי הבנות ששרו באנגלית השיגו את אותו המספר, 66 אחוזים. להגיד לך את האמת מה קרה? זה היה ככה. במהלך הפרסומות אחרי שרני צרח שהוא לא יצביע באנגלית, נכנסתי לחדר שבו יושב העורך והצוות שלנו ואמרתי להם 'האיש משוגע' ואז אמרו לי 'תקשיב, אם קורה במקרה מצב של תיקו, ואני נשבע לך בכל היקר לי שאמרתי 'תניחו לי, איזה תיקו ואיזה נעליים', בחיים לא יהיה תיקו, מה הסיכוי שיהיה תיקו?'".

אך אכן היה תיקו, זאת לאור סירובו של רהב להצביע, או כפי שמתאר זאת עזר "ואז אני יורד מהשידור ושומע מריבה מטורפת, העלימו את כל המתמודדים כי היה שם פשוט... היה שם אבטחה, רני ריטה אייל וצביקה, היתה שם מריבה היסטרית על רני, על זה שאסור לו לעשות את מה שהוא עושה, שזה לא פייר ולא הוגן למתמודדים, ורני צועק שהוא עוזב, אם לא רוצים אותו כאן הוא מוכן לקחת את הדברים שלו וללכת".

אבל למרות הוויכוח בין שופטי "הכוכב הבא", עזר המשיך וסיפר כי הרוחות נרגעו ואף הבהיר את תמיכתו המלאה בדמותו השנויה במחלוקת של רהב. "אני חייב להגיד שאני לגמרי בצד של רני", סיכם עזר. "גם אם אני נגדו בעניין האנגלית ונגד המון דברים שהוא עושה כמו הצבא ועניינים, אני חושב שהבאנו את רני רהב – היינו צריכים לקחת בחשבון שרני רהב הוא איש שונה, פרובוקטיבי, עקשן נורא וזה המחיר ובעיניי זה מחיר שהוא כיפי מעניין ומפתיע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בצד שלו". רני רהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הובהר אם דבריו של עזר נאמרו כחלק מהחלטה מערכתית מתוכננת של אנשי הפקת "הכוכב הבא", אך ראוי בהחלט לציין כי על אף מראית העין הנסערת, זו אינה הפעם הראשונה בה רהב תופס מקום מכובד בתכנית של עזר ולוסטיג – בתכנית הבוקר של אתמול למשל, קרי יום ראשון בבוקר, התארח היח"צן הלאומי לראיון טלפוני קצר. היום, כאמור, הוא כבר עמד במרכזו של דיון ער באותה תכנית ממש. באותו הקשר, יצוין כי גם האתר הרשמי של "הכוכב הבא" שם זרקור מכוון על התנהגותו של רהב, כאשר עמוד הבית של התכנית כולל תמונה מרכזית של השופט, מתחתיה הכותרת "חייבים לשים סוף להתנהגות האינפנטילית של רני".

"מבחינתי, כל מתמודד או מתמודדת זכאי לשיר שיר אחד באיזה שפה שהוא רוצה", הגיב רהב לדברים בשיחה עם וואלה! תרבות. "אני תמיד הצבעתי לשיר הראשון בשפה הזרה, אך לא יעלה על הדעת שגם השיר השני יהיה בשפה זרה. מבחינתי, זה ייהרג ובל יעבור, גם אם זה מתאים למישהו וגם אם זה לא מתאים למישהו".

מה דעתכם - מריבה אותנטית או מהלך יח"צני? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully