וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: "הנסיכה הקסומה" בגרסה בימתית

12.11.2013 / 11:42

יו"ר אולפני דיסני, אלן הורן, הכריז כי סרט הפולחן האגדי יהפוך בקרוב להצגה, ככל הנראה על פי מחזה של הסופר והתסריטאי המקורי, וויליאם גולדמן

הסרט "הנסיכה הקסומה" עומד להפוך למחזמר? אלן הורן, יו"ר חברת ההפקות של אולפני דיסני, שחרר אתמול (שני) הודעה בה הכריז כי לא רחוק היום בו מעריצי הסרט יוכלו לצפות על בשחקנים המבצעים מחזמר בימתי, המבוסס על הסרט המיתולוגי.

כזכור, הסרט "הנסיכה הקסומה" יצא בשנת 1987, והוא מבוסס על ספרו של וויליאם גולדמן משנת 1973 באותו השם. גולדמן אף כתב את התסריט לסרט, שביים רוב ריינר, ומככבים בו בין היתר קרי אלווס ורובין רייט. עם השנים, זכה הסרט למעמד של קאלט הפונה למבוגרים וילדים כאחד, ובשנה שעברה חגג הסרט חצי יובל.

כעת, כאמור, דיסני הודיעו באופן רשמי כי הם מעוניינים בשירותיו של גולדמן, בכדי שיעבד את הסיפור של העלילה גם לגרסתה בימתית – זאת למרות שעדיין לא נפלה החלטה האם יהיה מדובר במחזמר או שמא במחזה קלאסי.

זהירות, ספוילר:

"הסיפור שלי עם 'הנסיכה הקסומה' מתחיל עוד בשנת 1987, ומאז הוא תמיד היה קרוב לליבי", מסר הורן בהודעתו. "במשך כל השנים הללו אני חבר של ביל גולדמן הגאון, ועכשיו כשיש לי את ההפקה הזאת על הפרק, זה באמת חלום שמתגשם. ההפקה לא יכולה היתה להיות בידיים טובות יותר מאשר אצל צוות דיסני".

מה דעתכם - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully