וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הזמרים והקטינות: בידי המשטרה עדות של בת 14

17.11.2013 / 0:03

לוואלה! חדשות נודע כי בידי המשטרה עדות של קטינה שגילה הוא הצעיר ביותר שעליו דווח עד כה. לדבריה, בתמורה ליחסי המין קיבלה מהזמר המוכר מתנות שונות. עדותה נבדקת

מערכת וואלה!

המשטרה הודיעה כי תמשיך לחקור בימים הקרובים את פרשת הזמרים והקטינות ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אולם לוואלה! חדשות נודע אמש (שבת) כי כבר כעת בידי החוקרים עדות של נערה, אשר לדבריה הייתה רק בת 14 כאשר קיימה יחסי מין עם הזמר המפורסם. על פי עדותה הנבדקת כעת, בתמורה למעשים קיבלה מהזמר מתנות שונות. זהו הגיל הצעיר ביותר עליו דווח בהקשר לפרשה עד כה.

פרשת הזמרים והקטינות - כותרות אחרונות
פרשת הזמרים והקטינות: הבלוגר שהדליף נחקר באזהרה
תיעוד: דירת הסתרים בה פגשו הזמרים קטינות
הזמרים והנערות: מה אומר החוק על בעילה בהסכמה?
חשד: זמרים מפורסמים קיימו יחסי מין עם נערה בת 16

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
העדות נבדקת. משטרת מחוז תל אביב, בשבוע שעבר/יותם רונן

החוקרים לא צפויים לבצע מעצרים ביממה הקרובה, והם עמלים כעת על איסוף ראיות שיחזקו את העדויות. גם נגד קרוב המשפחה של הזמר ונגד חשודים נוספים בפרשה נמשך איסוף הראיות - הן בחשד לשימוש בסמים עם הקטינות והן בחשד לקיום יחסי מין איתן. גורם המעורה בחקירה אמר השבוע כי בידי המשטרה ראיות המחזקות את גרסת המתלוננות נגד הזמרים המפורסמים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"זה בית משוגעים"

במקביל, נבדקת אפשרות שלפיה יחצ"ן של אחד הזמרים הוא ש"שידך" אותם לנערות. צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה, לרבות פרטי הזמרים ופרטי המתלוננת. במחוז תל אביב הביעו אתמול תסכול על פרסום דבר החקירה בטרם סיימו לבצע פעולות חקירה, ובטרם הצליחו להוכיח שאכן מדובר בקטינות, ושהחשודים ידעו זאת. עוד אומרים במשטרה, כי בחקירה מסתמן שהתיק נגד אחד הזמרים מבוסס יותר מאשר זה המתנהל נגד הזמר השני.

שני הזמרים מכחישים את הטענות שהופנו כלפיהם. לטענתם ולטענת מקורביהם, הם כלל לא קיבלו פנייה מהמשטרה, ולמדו על הדברים דרך כלי התקשורת. זאת, בטרם נגבתה מהם גרסתם לאירועים. "רצינו לחקור בשקט, לפני שאנחנו מזמנים את החשודים לחקירה", הסביר גורם במחוז תל אביב לוואלה! חדשות, "עכשיו לך תעבוד בבית משוגעים הזה".

(עדכון ראשון: 21:44)

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully