וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשת בסירים 01: הבלוג של "רויאל שף"

25.11.2013 / 0:00

יוצאים לדרך, והאקשן כבר מתחיל - בשלני ישראל העממיים והמחרחרים באנגלית מבשלים לחקייני משפחת המלוכה הבריטית, וחונקים אותם מחילבה וכוסברה. בלוג "רויאל שף" - פרק ראשון

יח"צ - חד פעמי

גבירותיי ורבותיי, קבלו את מלכת אנגליה! זאת אמנם סבתא של אחד מעוזרי ההפקה עם מעיל ורוד וגרביונים, אבל בשביל בשלני ישראל המוגבלים זה מספיק טוב, העיקר שיש לה מבטא. כולם קדים לה קידת "עלינו לשבח" ושולפים בהתרגשות את העיסה המפולפלת שהכינו. ואולי יום אחד, העיסה המפולפלת הזאת תהיה מנת הדגל של אנגליה. ואנשים ישתו תה ויגידו "הו פיליפ יקירי, העבר לי את קערית החרערעעעשרועחעעע, ברצוני למרוח אותה על רקיק".

זה, בכל אופן, החלום של כנופיית "רויאל שף", ששת אשפי הבישול הישראלי (התאומות "חביב ובניו" נספרות כאחד), שנשלחים להדהים את אנגליה במיטב הבישולים האותנטיים שלנו מהודו ורוסיה. מה יש לנו בתפריט? "פלאפל גבאי" עם פלאפל. התאומות דוד חביב ובניו עם קובה. נתן התימני, עם נפלאות המטבח התימני שזה חילבה וזהו בערך. מריה מ"באבא יאגה" עם כל מיני וואטאבר דובדבנים. "ד"ר שקשוקה" עם שקשוקתו הנצחית. ואיזה ילד הודי מבוהל שרץ אחרי כולם עם פפיון ושואל מה נתנו בשיעורי בית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלומו של כל שף. מתוך "רויאל שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את חבורת הצב המעופף מלווה אשף השפה האנגלית אייל ברקוביץ', שמתווך ביניהם לבין האנגלים בחרחורי "וואט? וואט? איז... ד'יי? יס", והשף אלבר רו, או בקיצור שף רו, או בקיצור שפרו, שעל הפרק הראשון הספיק להתפגר פעמיים מאלרגיה לכוסברה שהמתמודדים תוקעים בכל מתכון. את הקאסט חותם גנאדי, שף דרגה 5, היועץ הקולינרי של התכנית ומתלה מעילים. האם יצליחו הבשלנים שלנו לכבוש את אנגליה? יש מצב, כי האוכל האנגלי נחשב מהגרועים בעולם, אז כמה הם כבר יכולים לפשל במדינה שמנשנשת מעי קרוש ברוטב מים. המקומיים שם יתרגשו מעצם העובדה שבינו שקשוקה מקלף את הביצים לפני הבישול.

החבורה נפרדת מבני המשפחה בשדה התעופה בצעקות עידוד, ד"ר שקשוקה מוודא עם הילדים שלא יעזו ללכת לבית הספר כי צריך לשמור על העסק, פלאפל גבאי מרייר את האישונים שלו על מריה מ"באבא יאגה" ("אין על הרוסיות!") והגיבוש הקבוצתי הושלם. כך הם ממריאים לניכר, במחשבה שהם משתתפים בתכנית קולינרית, כשלמעשה הם משתתפים בתכנית "ערסים מצחיקים באירופה" ע"ש "חי בלה לה לנד" האהובה.

לא בטוח שהחרירה של גבאי יכבוש את העולם, אבל העיקר שניסינו ללמד את האירופאים להגיד את המילה ("קילה?" תוהה סבתא קווין אליזבת'). לאחר הנחיתה, רק נשאר לנתן להתארגן על החומר שלו עם רונית הדילרית שמספקת לו גת (גת חבאשי, לא סתם!), לשתות משהו, לישון 5 ימים ולבהות בחלל שעתיים, ואז כולם יהיו מוכנים למשימה הראשונה שלהם: לבשל לשחקנים אנונימיים שטוענים שהם קווין אליזבת', פרינס צ'רלס וקייט מידלטון, כי "אנגליה זו מעצמה תרבותית", מחרטש ברקוביץ' את הטקסט שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רע"ל בעיניים? ריר באישונים. מתוך "רויאל שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נרגש כולו לשרת את המלכה, מחליט נתן התימני ללכת על המוב המלכותי שלו: לשים את קערת החילבה על הראש, לעשות איתה חצי צעד, להפיל אותה על הרצפה, לצרוח "לא ראיתם כלום" ולדדות עם מה שנשאר (חוק שלוש שניות ביצ'זזז) לחדר האוכל. השאר מוותרים על אקרובטיקה ומביאים צלחות כרגיל. טבילת האש הראשונה עוברת בהצלחה: המה-שמם המלכותיים אוהבים את האוכל הישראלי שהוגש להם! כולם מלבד שפרו הנחנק מכוסברה בפינה ממש אהבו את תבשילי המתמודדים, כולל את הקילה של גבאי! "ד'יי, איז, וואט", מברך ברקוביץ' את המתמודדים, והיום הראשון בממלכה מגיע לסיומו. גוד לילה לכולם, חוץ מלנכד בן התשע של ד"ר שקשוקה שצריך לשמור על העסק במשמרת לילה. יהא החילבה עמכם!

לאתר התכנית
לצפייה בפרק הראשון
ומה אתם חשבתם על "רויאל שף"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רויאל שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully