וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 72: הקאבר של בונו השיכור ל"Get Lucky"

28.11.2013 / 10:15

בונו דופק קאבר ללהיט של דאפט פאנק, ארקייד פייר, הפיקסיז וקינגז אוף ליאון עם מטעמים טריים ואפילו ברוס ספרינגסטין מפתיע עם אלבום חדש בקנה. בלוג הרוק של מני אבירם

The Amazing Snakeheads - Flatlining

שיר השבוע הוא הפצצה הזאת בחסות התקווה הגדולה של גלאזגו, שלישיית רוקנ'סול שתבוא טוב לכל מי שרוצה את הניק קייב שלו קצת יותר עצבני. הם אחת ההחתמות האחרונות של חברת התקליטים דומינו – ביתם של, בין השאר, ארקטיק מאנקיז ופרנץ פרדיננד – וכפי שאפשר להסיק מהקליפ, בשבילם זה היה או מוזיקה או כלא.

Eagulls - Tough Luck

כמו האמייזינג סנייקסהדס, גם איגולז, חמישייה טרייה מלידס, הם הבטחה שתשתדל לקיים ב-2014. אם לשפוט על פי ההמנון הזה, זה כנראה יקרה.

Bruce Springsteen - High Hopes

בשורות מפתיעות הגיעו השבוע מכיוונו של הבוס, שהודיע שהוא מוציא אלבום חדש ב-14 בינואר. יקראו לו "High Hopes" והוא יכלול חומרים חדשים, קאברים (כולל ל"Dream Baby Dream" של suicide), וגרסאות חדשות לשירים ישנים, ביניהם ל “The Ghost of Tom Joad'ביחד עם טום מורלו, שמנגן בשמונה שירים באלבום. שיר הנושא המחאתי הוא קאבר ל-The Havalinas.

Mutual Benefit – Golden Wake

שיר יפהפה של ג'ורדן לי מתוך אלבום בכורה בשם "Love's Crushing Diamond", שהיה אמור להיות אירוע צנוע ואינטימי של בחור בן 25 שאוהב לעשות מוזיקה והפך, בעיקר בחסות הרשת, לחגיגת ביקורות מלטפות ומלא תשומת לב. פולק-פופ אפקטיבי.

Minor Alps - I Don't Know What To Do With My Hands / Far From the Roses

אלבום ממש מפתיע הוא "Get There", שיתוף הפעולה בין ג'וליאנה הטפילד ומת'יו קוז, הסולן של נאדה סרף. אינדי-פופ קטן ויפה, עם רגעים כובשים מתחילתו ועוד סופו, שמזכיר מדי פעם את הפוסטל סרוויס ומגיע בטיימינג מושלם לעונת השנה (בעולם, בעולם).

Arcade Fire - Afterlife

קליפ - יותר נכון סרט קצר של 8 דקות - מנתץ לב לשיר הכי טוב מתוך "Reflektor", וכל מילה נוספת מיותרת.

Kings Of Leon - Beautiful War

וקליפ מושקע גם לעוד בלדה נוצצת מהאחרון של קינגז אוף ליאון. קאובויז, מכות, שוורים וקלישאות. מה יש לא לאהוב?

Pixies - What Goes Boom

והנה קליפ גם לשיר האחרון והמוצלח של הפיקסיז פוסט קים דיל. בתפקיד הסאנג'ר: ג'ואי סנטיאגו.

Stephen Malkmus & The Jicks – Lariat

איזה כיף זה שיר חדש של סטיבן מלקמוס, שהקול שלו תמיד מצליח לגרום לך לעצור לרגע ולנשום. עוד מהקסם הזה יגיע בינואר עם יציאתו של האלבום החדש שלו ושל הג'יקס, "Wig Out At Jagbags".

Baby Strange – Trouble

"Pure Evil", השיר הקודם של בייבי סטריינג', עוד להקה מובילה בסצינה הפורחת של גלאזו, כיכב פה לפני כמה חודשים, ועכשיו מגיעה עוד מנה, אפלה ומתוקה גם יחד.

The Orwells - Dirty Sheets

החמישייה המוצלחת משיקגו, על סולנה המעט קריפר מריו קואומו, מפגיזה עם שיר חדש שהוא סוג של שילוב מוזר בין הפיקסיז לקינגז אוף ליאון לסטון טמפל פיילוטס. וזה עובד.

Superfood – Melting

גם את סופרפוד, רביעיה חדשה מבירמינגהאם, שווה לסמן. זה אחד משני השירים שמככבים בסינגל הכפול שלה, "Bubbles/Melting", והוא קצת סופרגראס פוגשים את הארקטיק מאנקיז.

Lorde and Haim - Are You Strong Enough to Be My Man

יש לי חבר ששיתוף הפעולה הזה הוא התגלמות גן עדן מבחינתו. אז אני מקדיש לו את חיים ולורד עושות שריל קרואו בשביל VH1. ולורד מזכירה את מדונה הממש צעירה.

Bono - Get Lucky

כן, בונו קצת שיכור פלוס דה אדג' פלוס נייל רודג'רס פלוס חברים עושים דאפט פאנק. מסיבת חשק.

The Wytches - All That She Wants

הוויצ'ז הברייטונאים מתעללים בלהיט הניינטיזי של אייס אוף בייס. מגיע לו.

פצצה מהעבר

יותר מדי זמן לא כיכבה בפינה בלדת רוק אולדסקול, כזאת כמו שכבר לא עושים, והמצפון מציק לי. אז כדי לכפר, אשלוף את אחד מנשקי יום הדין של הז'אנר - "I Remember You" של סקיד רו. אלבום הבכורה של הלהקה מניו ג'רזי היכה בעולם ב-1989 וגרם ליותר מדי נערים ונערות לבלות יותר מדי שעות עם קולו הזועק ושיערו הבלונדיני הגולש ומלא הברק של סבסטיאן באך. הרבה להיטים כלל האלבום, בראשם "18 and Life", אבל אף אחד לא הצמיד זוגות לסלואים לוהטים במסיבות כיתה ברחבי הגלובוס כמו השיר הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully