וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקני צפת יתאחדו בפסטיבל הקצב

הלהקה המיתולוגית של מאור כהן, יוני בן טובים, אורן לוטנברג ורע מוכיח תתאחד בהרכב המקורי, לביצוע אלבום הבכורה, במסגרת פסטיבל הקצב בינואר הקרוב

בשורה משמחת לאוהדי הרוק הישראלי: להקת זקני צפת בהרכבה המקורי תתאחד ותופיע במסגרת פסטיבל הקצב הישראלי, שיתקיים לראשונה ב-16 בינואר בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, ויפגיש על במה אחת מגוון יוצרים מקומיים, שהמשותף לכולם הוא הפריצה מהשוליים למרכז.

חברי ההרכב המיתולוגי – מאור כהן, רע מוכיח, אורן לוטנברג ויוני בן טובים – יבצעו על הבמה את אלבום הבכורה המעולה שלהם וייפגשו על הבמה לראשונה מאז שנת 2010, אז קיימו הופעה ספונטנית במועדון האוזןבר בתל אביב. הלהקה מצטרפת לליין-אפ הפסטיבל שכולל בין היתר את קותימאן אורקסטרה, התפוחים ושב"ק ס' שיופיעו יחד, בום פם, מרסדס בנד, כהן@מושון, באטרינג טריו, עוזי נבון, ויתרתי, סקולמאסטר ודיגיטל_מי.

"המשותף לכל המוזיקאים בפסטיבל הוא שכולם התחילו מלמטה, בתקופות שונות, בעשורים שונים, אבל כולם הגיעו מהרחוב ופרצו את הגבולות בעבודה קשה וסיזיפית אל תוך הזרם המרכזי בכדי לנפצו", נמסר מהפקת הפסטיבל. "ביחד הם תרמו להגדרת המוזיקה המקומית וסללו את הדרך למוזיקאים צעירים ולדור העתיד".

מחירי הכרטיסים לאירוע עומדים על 169 שקלים במכירה מוקדמת וניתן לרכוש מהם כאן. פרטים נוספים באתר הפסטיבל.

מתרגשים לקראת האיחוד? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • זקני צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully