וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: בריאן גריפין מ"איש משפחה" חוזר לחיים?

10.12.2013 / 0:00

מחאת הצופים שלא עמדו באכזריות מותו של בריאן הכלב מ"איש משפחה", עבדה, בערך. סיימון קאוול עובר את הגבול עם דמי לובאטו וחוטף ממעריציה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המחאה הצליחה: בריאן הכלב יחזור ל"איש משפחה", בערך

מותו הפתאומי של בריאן גריפין, הכלב הציני ומתוחכם בסדרה "איש משפחה" הותיר מעריצים רבים כועסים. כפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר, רבים מהם חתמו על עצומות להחזרתו לחיים של הכלב האהוב. עכשיו נראה כי המחאה הצליחה: השבוע נודע כי בפרק הספיישל לחגים שישודר ב-15 בדצמבר צפוי בריאן לחזור מהמתים (שמו מופיע ברשימת הדמויות שישתתפו בפרק), לאחר שסטואי יוצר תכנית-על להשגת הדבר היחיד שהוא רוצה בחג המולד – ככל הנראה כלבו האהוב. וזה לא הכל: עוד בטרם פתיחת העונה דווח כי מאיה רודולף צפויה לדובב העונה דמות בה מתאהב בריאן, כך שככל הנראה אנחנו עוד נשמע מהכלב לבית משפחת גריפין.

רגע המוות:

סיימון קאוול מסתבך עם מעריצי דמי לובאטו

סיימון קאוול, האיש שעשה את הונו מלהיות האיש הרע של הריאליטי, הצליח השבוע להסתבך עם מעריציה של שותפתו לתכנית "אקס פקטור" דמי לובאטו. במהלך התכנית, אמרה השופטת לצדו פאולינה רוביו למתחרה ג'ף גאט, כי היא רוצה שיוציא יותר מעצמו וש"יראה לה דם". לזה הגיב קאוול בחוסר טאקט: "אז, את רוצה שהוא יחתוך את עצמו? בעיקרון היא רוצה שתדקור את עצמך. ג'ף, בבקשה אל תחתוך את עצמך".

מדוע חוסר טאקט? השופטת השנייה שלצדו, דמי לובאטו, סיפרה רק לא מזמן כי נהגה לחתוך את עצמה בעבר. אולם לובאטו לא הגיבה לדבריו של קאוול ונתנה למעריצים לעשות את שלהם, בטוויטר. "זה דבר אחד להתנצח בצחוק עם דמי, אבל להעיר הערה על חיתוך בטלוויזיה ארצית כשדמי ממש ליד...?", כתבה אחת המעריצות. מעריצים נוספים ביקשו מקאוול להתנצל על דבריו ולא להתבדח על הנושא עוד לעולם.

המנחה שירד על שרה פיילין בשידור – התפטר

מרטין באשיר, מנחה תכנית אקטואליה ברשת MSNBC, הלך צעד אחד רחוק מידי: בתכנית ששודרה לפני כחודש, קטל באשיר את המתמודדת לשעבר לתפקיד סגנית נשיא ארה"ב, שרה פיילין, על שהשוותה בין החוב של ארה"ב לסין והעבדות. באשיר בתגובה ציטט מכתביו של אדם שעבד כמפקח על עבדים במאה ה-18, שסיפר כיצד העניש עבד שסרח בכך שהכריח את חברו להטיל צואה בפיו. בסוף הקטע, הציע באשיר כי פיילין תקבל טיפול דומה על בורותה.

באשיר מאז הספיק להתנצל על דבריו הבוטים שקיבלו גינוי ציבורי נרחב. "מילותיי היו בלתי מתקבלות על הדעת ולא היו מדויקות או הוגנות", אמר באשיר בהתנצלותו. "הן הטילו בושה עלי ועל עמיתי לרשת". אולם ההתנצלות לא הספיקה והסערה הציבורית בעקבות דבריו לא שכחה. השבוע, נאלץ באשיר להתפטר מתפקידו.

מרטין באשיר מתנגח בשרה פיילין:

איימי פוהלר וטינה פיי מתכוננות לטקס פרסי "גלובוס הזהב"

לאחר הופעה מוצלחת במיוחד בטקס פרסי גלובוס הזהב הקודמים, קיבלו טינה פיי ואיימי פוהלר את הבמה לשנתיים נוספות. השבוע פורסם הפרומו הראשון לטקס המדובר לשנה הקרובה בו נראות השתיים מנסות את כישרונן בשירה. אם לשפוט לפי הביצועים, אולי כדאי שהן יישארו בקומדיה.

סדרה חדשה על ניתוחים פלסטיים שנכשלו מגיעה לערוץ E!

בית היוצר של סדרת הטראש "עקרות בית אמיתיות" מביא למסך שלנו סדרה חדשה, הפעם בתחום הניתוחים הפלסטיים. בסדרת בת שמונה הפרקים שתעלה בקרוב בערוץ E! ונקראת "Botched" יככבו נשים וגברים שעברו ניתוחים פלסטיים שכשלו, וינסו לתקן את המעוות, תרתי משמע. את ניתוחי השיקום יבצעו המנתחים הפלסטיים ד"ר טרי דוברו וד"ר פול נאסיף, והתכנית תלווה את החולים מרגע ההגעה למנתח ועד לתום ההחלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully