וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס הודף את הביקורת: "אני לא אנטישמי"

15.12.2013 / 14:38

לאחר שהשווה בין מדיניות ישראל בשטחים למשטר הנאצי, מנהיג להקת "פינק פלויד" הודף את הביקורות וטוען: "אין לי שום דבר נגד יהודים. ההאשמה באנטישמיות היא טקטיקה משומשת"

למרות הביקורת הקשה על דבריו, סולן להקת "פינק פלויד" לא חוזר בו מההשוואה שביצע לפני מספר ימים בין מדיניות ישראל כלפי הפלסטינים ובין גרמניה של שנות ה-30: "קשה להציג טיעונים משכנעים שיצליחו להצדיק את מדיניות הכיבוש הישראלי. לכן, משתמשים בטקטיקה ישנה ומשומשת של האשמות באנטישמיות. אבל אני מתכוון להמשיך עם המחאה הלא אלימה שלי, כל עוד ממשלת ישראל ממשיכה במדיניות הזאת".

ווטרס הבהיר כי "אין לי שום דבר נגד יהודים או ישראלים ואני לא אנטישמי. אני מצר על מדיניותה של ממשלת ישראל בשטחים הכבושים וברצועת עזה. זו מדיניות בלתי מוסרית, בלתי אנושית ולא חוקית".

ווטרס הוסיף כי : "השואה הייתה אכזרית ומגעילה מעבר לכל דמיון ואסור לנו לשכוח את זה. אנחנו חייבים לעמוד על המשמר כדי שדבר כזה לא יקרה שוב. אנחנו לא יכולים לעמוד מהצד לנגד לסבלם של אחרים ולא משנה מה מוצאם, צבעם, דתם או הרקע האתני שלהם. כל בני האדם הזכות לחיות באופן שווה על פי החוק".

כזכור, בשבוע שעבר אמר ווטרס בראיון לאתר אינטרנט כי "אנשי הדת של הימין הקיצוני בישראל סבורים שכל מי שאינו יהודי נמצא על כדור הארץ רק על מנת לשרת אותם" והוסיף כי "הם חושבים שהאנשים שהם גירשו מבתיהם ב-48' והמשיכו לגרש מאדמתם מאז ועד היום הם תת-אנושיים. הדמיון של המצב לגרמניה בשנות ה-30 מובן מאליו באופן מכאיב כל כך שלא מפתיע בעיני שהתנועה בה שנינו חברים גדלה מדי יום ביומו". הוא סיכם את דבריו בכך ש"המצב בישראל/פלסטין, עם הכיבוש, הטיהור האתני והאפרטהייד הגזעי השיטתי של ישראל הוא בלתי מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully