וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אסתר רדא

23.12.2013 / 0:00

לקראת הופעתה הערב בפסטיבל הולגאב ליצירה אתיופית-ישראלית, בוחרת אסתר רדא את האלבומים שעיצבו את עולמה המוזיקלי – מאתיו-ג'אז, דרך נינה סימון ועד הפוג'יז

טרייסי צ'פמן – TRACY CHAPMAN

האלבום הזה של טרייסי כל כך עוצמתי, בכנות שלו, במרד שלה, ובקול העמוק שלה. יכולה לשמוע את האלבום הזה מאות פעמים ועדיין ירגיש לי כמו הדבר הכי טרי שיש.

Ethiopiques

קשה לי לבחור דיסק מסוים, כי כל סדרת האוספים הזאת הביאה לעולם ולי את המוזיקה האתיופית של שנות ה-60 וה-70. האוספים האלו מאגדים בתוכם את גדול זמרי ויוצרי אתיופיה, ומביאים את תור הזהב של האתיו-ג'אז, שממנו הושפעתי מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפוג'יז – The Score

השילוב של לורין היל עם וייקליף ופראס, היה ויישאר בין השילובים הטובים שנוצרו. הקול והעוצמה של לורין, הביטים והרעיונות של וייקליף, והשטותניקיות של פראס, הופכים את האלבום הזה לאלמותי.

קורין ביילי ריי – Corinne Bailey Ray

מה אני אגיד, האשה הזאת פשוט הורסת. העדינות שבה מרגשת אותי, היא יוצרת מדהימה, והיא גורמת לי להרגיש עילוי ושמחה בכל פעם שאני שומעת את אלבום המופת הזה.

אביתר בנאי – אביתר בנאי

אני זוכרת שזה אולי האלבום ששמעתי הכי הרבה פעמים בריפיט. הוא ליווה תקופה חשובה בחיי, ועדיין אני נמסה כל פעם שאני שומעת אותו, או באופן כללי, כמעט כל דבר שאביתר מוציא. הוא מצליח לגעת בי כל פעם מחדש, ואני חושבת שזה אחד האלבומים הטובים שיצאו בישראל.

נינה סימון –I Put A Spell On You

נינה סימון היא הדבר האמיתי. כל שיר שלה, כל מילה, כל דבר שיוצא לה מהפה פשוט מצמרר אותי. היא אחת היוצרות והזמרות הכי מיוחדות וחזקות שהיו כאן, והיא תשאר לנצח.

דאנג'לנו – Voodoo

אלבום שליווה אותי בגיל ההתבגרות, ושההפקה המוזיקלית בו מעוררת השראה.

אריקה באדו – Mama's Gun

מה אני יכולה להגיד? המלכה. גדלתי עליה והיא עדיין מרגשת אותי בטירוף. גם ההופעה שלה בארץ היתה מדהימה, גם החלפנו מילה כשהופעתי בsxsw, וגם המעצב שלה מעצב לי את עטיפת האלבום. כן היא מושלמת.

אסתר רדא תשיר הערב, 23.12, משירי נינה סימון בהופעה שתתקיים במסגרת פסטיבל הולגאב ליצירה אתיופית-ישראלית. הפסטיבל בהפקת בית הקונפדרציה נפתח ב-19 בדצמבר ומתקיים ברחבי ירושלים.

מופעים נוספים של רדא:

24.12 זאפה תל אביב
27.12 זאפה הרצליה, הופעת צהריים

מה דעתכם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסתר רדא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully