וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל: "לקפטן ג'ורג' מגיע צל"ש"

31.12.2013 / 11:58

לאחר שבעבר תקף משתמטים בצה"ל, עידן רייכל יוצא להגנתו של "קפטן ג'ורג'" שהואשם בהתעללות מינית במוסטפא דיראני, מחוטפי רון ארד

אמני ישראל אינם מצטיינים בהבעת עמדה פוליטית אבל לעידן רייכל זה לא ממש משנה: הזמר המצליח התבטא באופן חד משמעי בחשבון האינסטגרם שלו כשהעלה היום (שלישי) תמונה של גזיר עיתון בעניין פרשת קפטן ג'ורג'. לתמונה הוסיף רייכל את הכיתוב "האיש שאנחנו חייבים לו את המידע על רון ארד - במקום לקבל צל"ש נאבק על שמו. בושה וחרפה". עוד כתב רייכל כי "דיראני מעולם לא דאג לזכויות הכי בסיסיות של ארד, וממש לא מעניין אותי איך 'ג'ורג'' הוציא מידע מדיראני על ארד. בושה".

כידוע וכפי שפורסם בוואלה! חדשות, בית המשפט המחוזי בתל אביב התיר אמש (שני) לפרסם כי "קפטן ג'ורג'" - חוקרו של המחבל הלבנוני מוסטפא דיראני, הוא דורון זהבי, תושב מרכז הארץ. ישראל חטפה את דיראני ב-1994 בפעולה של סיירת מטכ"ל במטרה להשיג מידע אודות רון ארד נוכח הידיעה שדיראני היה האדם האחרון שראה את הנווט הנעדר בחיים. זהבי, אז קצין בכיר בדרגת רס"ן ביחידת המודיעין 504 ומומחה לפלגים השיעים בלבנון\ הופקד על החקירה. אחרי שדיראני הגיש תביעת נזיקין נגד המדינה בשנת 2000, נחקר זהבי בחשד שתקף אותו מינית בחקירה, ושאף חרג מסמכותו. בעקבות ההליך נגדו, שוחרר זהבי מצה"ל.

שבע שנים אחרי שסיים דרכו בצה"ל החליט זהבי באמצעות עו"ד שלומי ציפורי להגיש תביעה נגד הצבא בבקשה להחזירו לשירות ולעמוד על חפותו בפרשה. בית המשפט העליון דחה את עתירתו של זהבי. באפריל השנה נדחתה התביעה על ידי בית המשפט המחוזי בטענה להתיישנות, אולם זהבי החליט לא לוותר וערער על כך לבית המשפט העליון.

כעת נראה כי את התמיכה מקבל זהבי דווקא מכיוונו של רייכל כאמור. בעבר התבטא רייכל נגד משתמטים מצה"ל וטען כי "יש לו בעיות" עם מי שבוחר להתל בצה"ל על מנת לפסוח על שירות.

ומה דעתכם - האמירה של עידן רייכל במקומה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully