וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מיי פיינגולד בדרך לאירוויזיון

10.1.2014 / 13:40

הזמרת בוגרת "כוכב נולד" נבחרה על ידי רשות השידור לייצג את ישראל בתחרות הזמר הבינלאומית, ומשא ומתן עימה מתקיים בימים אלה – כך מוסרים היום גורמים בערוץ 1

מיי פיינגולד, בוגרת "כוכב נולד", עתידה ככל הנראה לייצג את ישראל בתחרות האירווזיון שתתקיים ב-10 במאי בקופנהגן, דנמרק. הליך בחירת הנציג הישראלי עדיין לא סוכם סופית ועתיד להיחתם באופן רשמי מחר או מחרתיים, כך מסרו גורמים ברשות השידור לוואלה! תרבות. לדבריהם של אותם הגורמים, אנשי הזמרת כבר קיבלו הודעה לפיה הבחירה הרשמית תהיה בה.

באם פיינגולד אכן תייצג את ישראל, היא תגבר על אמנים כמו מאיה בוסקילה (עבורה זה אינו ההפסד הראשון במירוץ לנציגות ישראלית בתחרות האירופאית) וחן אהרוני, גם הוא בוגר תכנית הריאליטי "כוכב נולד". פיינגולד סיימה את דרכה בעונה השביעית של התכנית במקום השלישי ולאחר השתתפותה בה דובר רבות על כך שלא שירתה בצה"ל – מה שעלול להקשות גם על השתתפותה באירוויזיון, במידה וזו אכן תוכרז באופן רשמי. בהמשך פיינגולד השתתפה במחזמר "לילה לא שקט" שנכתב בהשראת שיריו של שלמה ארצי ובשנה שעברה זכתה בקטגוריית שחקנית המשנה בטקס פרסי התיאטרון, על משחקה במחזמר "קזבלן" לצד עמוס תמם.

מרשות השידור נמסר: "הליך בחירת האמן שייצג את ישראל באירוויזיון טרם הסתיים, הוועדה ממתינה לאישור האמן, עם קבלת האישור וסיום ההליך תצא הודעה מסודרת".

מה דעתכם - מתאים לה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully