וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשת בסירים 15: נס פח השלט

16.1.2014 / 8:10

נתן גורם להתפוצצות, דוד חביב עובד על כולנו, וחנוך איכשהו מצליח להיות יותר לוזר מבדרך כלל. "בלוג רויאל שף" מתקרב לסוף

יח"צ - חד פעמי

גבירותיי ורבותיי, שימו לב! אתם עומדים לחזות במראה מרהיב, בהפתעה מרגשת שלא תשאיר עין יבשה בקהל! בוודאי אתם זוכרים שכבר עונה שלמה פלוס שלושים שנה, משתוקקות התאומות חביב שיכללו אותן בעסק המשפחתי. אבל אבא שלהן מתעקש שוב ושוב שרק לבנים שלו מותר להיות שותפים בעסק, ורק הם יקבלו את ההחלטות וישלשלו לעצמם את הכסף, ורק הם יופיעו על שלט המסעדה. הבנות ייקברו במטבח ויכינו את כל הפאקינג אוכל עצמו, אבל בלי שום קרדיט, כי אם אין לך פין אין לך סיי אז תסתמי ותקבבי. "ככה זה ולעולם זה לא ישתנה!" הכריז דוד חביב.

ואז הגיעה רוזמרי, השפית הפמיניסטית ירחם השם, ורצתה לעשות עם חביב ביזנס, אבל רק בתנאי שייתן קרדיט גם לבנות – ופוף! דוד חביב שינה את דעתו. התאספו וצפו בנס שינוי השלט המופלא, רבותיי! מתמודדים, נא להכין את הממחטות, מצלמות, נא לתעד את המאורע בתאורה מחמיאה, רוזמרי - הכיני את הצ'קים! כולם אכן מצטופפים בהתרגשות סביב הסקייפ, ו-טא-דא! דוד חביב מעיף את הכיסוי, ומתחתיו מתגלה שלט חדש למסעדה – "דוד חביב ומשפחתו". בבקשה להתפעל ממנו מהר כי אנחנו צריכים להוריד בחזרה את השטות הזמנית הזאת ולהחזיר את השלט הקודם ברגע שרוזמרי תחתום על החוזה. אוקיי, מספיק מצלמות תיעדו את השלט החדש? קלוז אפ עשיתם? כי הסלוטייפ שמחזיק אותו תיכף נקרע.

רויאל שף פרק 39.
רויאל שף פרק 39

אז כל הנוכחים מתרגשים נורא, בוכים ומתחבקים בהקלה, יונים עפות בשמיים ומלאכים מנגנים במנדולינות, סוף טוב הכול טוב. רק נתן, מה לעשות, לא מטומטם. "זה בסך הכול שלט", הוא מושך בכתפיו, "מה זה שלט? שלט אפשר להוריד. אם אבא שלכן באמת רוצה לשנות את שם העסק בשבילכן, שישנה אותו ראסמי. בחשבוניות, במס הכנסה, שיעשה אתכן שותפות אמיתיות, אחרת זה לא שווה".

"מה!" צווחות התאומות, נעלבות עד מוות, "איך אתה מעז להגיד! ששלט זה לא מספיק! שמה שחשוב זה חשבוניות! את מי מעניין החרא הזה חשבוניות!" הרי הן נשים ענוגות ורוחניות, לא מעניין אותן קשקוש חומרי ומסואב כמו חשבוניות ומס הכנסה, חשוב להן יותר שאבא שלהן יגיד להן "הנה חמודות, הדבקתי משהו על השלט כדי לסתום לכן את הפה, אבל אנשים יכולים לגגל 'דוד חביב ומשפחתו' עד מחרתיים ולא ייצא להן כלום כי השם לא באמת השתנה ואני לא באמת שם עליכן, הכנס מילות חיבה כאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתן לא מבין מה כולם מתנפלים עליו פתאום, אבל התאומות כבר בהיסטריה מתקדמת. "אתה בן אדם לא מפרגן, בן אדם מגעיל, האוכל שלך מגעיל, אתה צבוע, מי יילך איתך בכלל, אתה נסנס". "מה זה נסנס?" מתעניין נתן, אך זאת לעולם לא נדע מפאת גודל ההלם השורר מסביב. מעולם לא הגנו אנשים בכזה חירוף נפש על זכותם להמשיך להידפק ללא הפרעה, כמו התאומות חביב. נתן, איך אתה מעז להגיד שמגיע להן יותר יא נסנס!

בעוד התאומות משתוללות, נתן דווקא נותר רגוע. "אתן אומרות שהאוכל שלי מגעיל, אז נכון, ככה זה תימנים, מבשלים מגעיל", הוא מסכם בענווה, "אתן אומרות שאני לא בסדר, נכון. הייתי בטיפול, לא עזר. בסך הכול נתתי נקודה למחשבה לעתיד. אם פגעתי אני מתנצל". מה שמוכיח סופית שנתן הוא לא רק האיש הכי חכם בתכנית, אלא גם גדול הנפש מביניהם, שמסוגל לבלוע עלבונות בדרך לפואנטה שלו בלי לעשות עניין, כל עוד דבריו נאמרו כמו שצריך. אין מה לומר: הוא חתיכת נסנס, מה שזה לא יהיה. שווה אלפיים תאומות בערימה.

רויאל שף: נתן מוסיף אש למדורה. yescell
רויאל שף: נתן מוסיף אש למדורה/yescell

העיקר זה הרומנטיקה

ונעבור למודח השני שלנו, חנוך, שלא מוכן לעזוב את התחרות לפני שיושפל עד הסוף על ידי אהבת חייו. רק לפני כמה פרקים מילכדה אותו אניטה בדייט מהגיהינום, עם משפחה אנטיפתית במיוחד ומצלמה ביתית שלא מפסיקה לתעד לרגע את הפאדיחה. חנוך נמלט משם זועם ומושפל, ונדמה היה שסוף סוף נגדשה הסאה והוא הולך לצאת מהקשר הדוחה הזה לפני ששארית הנשמה שלו תירמס סופית. אך לא. כמה מפתיע.

רויאל שף: פרק 39. yescell
רויאל שף: פרק 39/yescell

לפתע גבאי וחנוך מוצאים את אניטה בפייסבוק, ושם מתבררים להם שני דברים חשובים:

1. אניטה היא באמת מכשפה אכזרית, היא מתעדת את כל הדייטים שלה בווידיאו ואז עורכת אותם לסרטונים מצחיקים ולעגניים ומעלה אותם לרשת כדי לרדת על הבחורים האומללים שהאמינו שהיא רוצה לצאת איתם ולתת להם ציון מלווה בפרשנות משפיל.

2. היא כוסית לאללה.

וכן, גם הדייט המצולם של חנוך נמצא שם, ללא ידיעתו, על כל הסיטואציות המביכות והנוראיות שהרכיבו אותו. "זה מקובל ככה בהודו?" שואל גבאי בהלם למראה מרתף הזוועות הווירטואלי הזה. וזה כמעט קורה, כמעט חנוך מתעצבן, כמעט הוא מחליט סוף סוף לגדל ביצים ולעזוב את הפסיכופתית השקרנית והנצלנית הזאת, אבל רגע... "היא נתנה לי ציון 'עובר'!" הוא צוהל למראה הציון שבסוף הסרטון, "וואו!" ומיד מזדרז לעשות לה לייקים לכל התמונות, ומכריז שהוא סולח לה על הכול, כי עכשיו לגמרי ברור לו ש"ממש התחלנו להבין אחד את השני". אנחנו מדברים על הבחורה שלא החליפה איתו אפילו מילה אחת במשך כל הדייט שלהם ואז הבריזה באמצע, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך זוחל חנוך על גחונו להתקשר לאניטה. "אניטה שלום, אני לראות את הפייסבוק שלך", הוא מתחיל, והיא מיד מתחילה להתנצל ולהסביר – לא התכוונתי, רציתי לספר לך את האמת אבל בדיוק הייתי עסוקה, אבל הוא הרי כבר סלח לה מזמן – כי אלוהים איך היא נראית מדהים בתמונה הזאת בפייסבוק עם השמלה הצהובה. וגלגל האימה מתחיל להסתובב מחדש. זה לא ייגמר עד שמישהו פה יעיף לחנוך נבוט במוח ויגרור אותו בחזרה לישראל בלי אופציה לחזור לעולם. האם חנוך עדיין מתקשר עם אניטה עד עצם היום הזה? אם תראו את שניהם ברחוב מתישהו, בבקשה תזעיקו את המשטרה, תודה.

  • עוד באותו נושא:
  • רויאל שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully