וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור טרגן: "אחרי 'כוכב נולד' הגיעה נפילה חדה"

יונתן גת

20.1.2014 / 8:10

זוכה העונה העשירית של "כוכב נולד" משחרר את הסינגל המוצלח "שנייה לפני" ומספר לוואלה! תרבות על השקט התקשורתי שאחרי הגמר הגדול ומספק עצה חשובה למתמודדים הבאים

יח"צ - חד פעמי

"המעבר בין התקופה שבה אתה בפריים טיים של כוכב נולד, לבין התקופה שאחרי הגמר הגדול - הוא מאוד קיצוני. יש נפילה. וזאת נפילה חדה מאוד", מספר אור טרגן (18), הזמר הצעיר והמוכשר, שכבש את קהל העונה העשירית של ריאליטי השירים מבית קשת. יותר משנה אחרי הזכייה הגדולה ולאחר שעבר לככב בתוכנית "השמינייה", טרגן חוזר לעשות מוסיקה, והפעם, הוא לא מצפה להמולה תקשורתית כמו בערב הגמר ההוא.

"יש פער מאוד גדול בין הזמן שבו אנשים מזהים אותך כל רגע ברחוב ומבקשים חתימה, לבין היום, כשמזהים אותך פחות", הוא אומר. "יש שקט כזה".

ומה דבר כזה גורם? לדיכאון?

"לי לא, כי ציפיתי לזה. אם אתה מבין לאן זה הולך, אתה יכול להתמודד עם המצב. אני החלטתי שאת השקט אני מנצל לרגיעה. ולזמן לעצמי. לא רציתי להוציא שירים בלחץ, אלא קודם כל להבין מה אני רוצה ואז לעשות את זה".

אור טרגן שניה לפני.
אור טרגן שניה לפני

בזמן שיש שקט כזה, מה עושים?

"בזמן הזה אני עובד מאוד קשה. עובד על האלבום והמוסיקה שלי וגם עובד עם עצמי. הרגשתי שזו תקופה של הכנה. של התארגנות למה שיקרה בהמשך. לכן, השיר, שכתב נעם חורב והלחין לורן בנג'מין מייצג את מה שאני מרגיש עכשיו - 'שנייה לפני' שהכל מתחיל. מקווה שאנשים יתחברו לשיר הזה כמו שאני מרגיש אותו".

ולמרות הכל, בחרת לחזור ולהופיע בינתיים בטלוויזיה

"כן. השמנייה היא דבר שלא חשבתי שאני אעשה אי פעם. היתה לי פה הזדמנות וקפצתי עליה. זו חוויה שונה מאוד. אני לא מרגיש הכי בנוח במשחק. המקום הטבעי שלי הוא במוסיקה שממנה אני בא ואיתה אני מרגיש הכי בנוח. ובכל זאת, ההשתתפות ב"השמיניה" מאוד כייפית.".

איזו המלצה יש לך למתמודדי תוכניות ריאליטי השירים הבאות?

"להשתתף בריאליטי זו תקופה מאוד קשה. ואחת הבעיות הכי גדולות היא שלאנשים מסביב תמיד יש מה להגיד. מעירים ונותנים עצות כל הזמן - את זה תשיר ומזה תתרחק ועוד. ולך בא לרצות את כולם. אבל הרי אתה לא יכול לעשות את זה. אז חשוב להתנתק מכל הרעש מסביב ולהקשיב לעצמך. כך או כך, אני ממליץ לכולם לעבור את החוויה הזאת. זו חוויה חד פעמית. לכו על זה בכל הכוח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • אור טרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully