וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחשת בסירים 17: ולפעמים הארוחה נגמרת

23.1.2014 / 9:58

הגמר היה צמוד וסוער, ולצערנו נגמר בתיק"ו. רצינו דם, לעזאזל! בלוג "רויאל שף" אומר ביוש

יח"צ - חד פעמי

אז מה, נזמין חשבון? סיימנו לאכול, כל הריצ'רצ'ים פתוחים, על השולחן הרטוב שטים פירורים לחים של פוקאצ'ת הבית. העונה של "רויאל שף" נגמרה, ואפשר להזמין מונית. אני אישית מפוצצת. אבל אם זה מה שהיה צריך בשביל להכניס שקשוקה לתפריט של מלכת אנגליה – זהו גורלנו.

סליחה, שקשוקה ועוגת מדוביק, כי גם בינו וגם מריה זכו יחדיו בתכנית. שף אלבר רו התלבט והתלבט ולבסוף אמר כוסומו אין לי זמן לשיט הזה תבחרו את שניהם יאללה ביי הלכתי לנמנם. שבועות אנחנו מחכים לעימות הרצחני הזה, אשכנזים נגד מזרחים בתוך בריכת פירה לחיים ולמוות, ובסוף זוכות גם השקשוקה הטריפוליטאית וגם המדוביצ'קיץ' הרוסית. אלבר רו, אתה חייב לנו מוות אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיינליסטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל רגע, לפני הגמר יש את החצי גמר, אי אז כשעוד חשבנו שללירן גבאי עוד יש סיכוי לזכות במשהו. אח, זוכרים את הימים ההם? גבאי תכנן להכין לשופטים את מנת ה"יאפרח", שנקרית על שם אפרוח שנפל פעם לתוך עלה גפן ונפטר. גבאי כולו תקווה ועזוז: "אני הולך להיות הסוס השחור שמגיע מאחור ודורס את כולם"! הוא מבטיח, ומתחיל לזמר "יפראח יפראח אתה תותח, לה לה לה" כראוי לסוס שחור ואצילי. בינתיים נתן נזכר שמזמן אף אחד לא השתולל עליו בצעקות, אז הוא שוב מתחיל לעצבן את גבאי ולסכסך: "בינו שילם לי כדי להציק לך". החירפון האדוק מצליח: גבאי נושר מהתחרות. "הסוס השחור נשאר מאחור", הוא אומר בעצב.

ולא רק הסוס השחור, גם שתי הצ'ינצי'לות שני ומרב נופלות מהענף. בתור מנת חצי גמר הן מחליטות להכין - ותשתדלו שלא להתעלף כי הרגע ניקיתי פה - קובה. קובה בציפוי קובה ועל מצע של קובה ולצדה מיץ קובה טרי ורענן. תראו, כולנו אוהבים שיט מגולגל בסולת ושמן, אבל יש גבול, כבר קובבנו עד כלות פה. גם השופטים לא עפים יותר מדי, וכך ממשיך בינו לבדו אל הגמר הסופי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שף אלבר רו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיואו איזה מתח! מי ינצח, בינו או מריה? טוב כבר גילינו, שניהם ואף אחד. בינו מכין לגמר שקשוקה – שיט, שוב התעלפתם? עד שניקיתי אחריכם בפעם הקודמת! – ומריה מכינה מרק רסקולניק, קרוצ'ניק פוסולוסקונסקי ועוגת מדוביקאניטיקבביץ'. מאייתים כמו שזה נשמע. "אל תבייש את הספרדים!" קורא נתן לבינו מהיציע, "התימני עשה בושות, ההודי עשה בושות, העיראקים עשו בושות - אל תיתן לרוסים לנצח!" מעודד על ידי החלוקה העדתית המשונה הזאת, בינו משנס ביצים ומבשל בכל כוחו. חנוך, שיודע שזה הפרק האחרון וההזדמנות האחרונה שלו לצאת החנון המביך, מקריין אותו מהצד: "והוא שופך שמן... השמן נשפך כ... אממ... כעץ הזית..." אלוהים.

זהו זה, השקשוקה והמדוביקאניטיקבצ'סקייאבושקאטורביץ' מוכנות. השופטים טועמים, מריה ניצבת זקופה, בינו בוכה בגלל משהו - הכול הולך כמו שצריך. אך לא. מתברר שהשופטים מתקשים להחליט איזו מנה יותר טובה. בא להם לעצור הכול לחצי שנה כדי להתעמק קצת בסוגייה. וכך מתקפלים הביתה כל השפשפים האהובים שלנו, ללא מנצח עדיין, וחוזרים לארץ, למשפחה ולמסעדה. התאומות חביב מגיעות הביתה ומגלות שהן מקורקעות לשבועיים.
חצי שנה חולפת. שף אלברו כבר עשה מספיק חושבים, היו לי שישה חודשים להתבחבש בסוגייה, ועכשיו הוא סוף סוף יוכל לפסוק בין השניים, ברוך השם. והזוכה הוא... שניכם! אין שום מפסידים! אין שום קונפליקט! הבה נרקוד את ריקוד השלום!

פאק, כבר היה עדיף היפראח.

רויאל שף הכרזת הזוכה.
המנות הזוכות
  • עוד באותו נושא:
  • רויאל שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully