וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 2014: "סיינפלד" התאחדו, בוב דילן הפתיע

ממופע החצי של ברונו מארס ורד הוט צ'ילי פפרז, דרך האיחוד של "סיינפלד" ועד בוב דילן וסקרלט ג'והנסון: קבלו את רגעי השיא התרבותיים של הסופרבול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיינפלד" שוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק הסופרבול האמריקאי שהתקיים הלילה (שני) הסתיים בניצחונה של סיאטל, אבל כמו תמיד בסופרבול, הופעת המחצית והפרסומות במהלך המשדר חשובות לא פחות מהתוצאה: את משבצת ההופעות המרכזית, שהתקיימה בהפסקת המחצית של המשחק, מילאו ברונו מארס ולהקת הרד הוט צ'ילי פפרז, שאמנם לא הצליחו לשחזר את היסטריית ביונסה ואיחוד דסטיניז צ'יילד מהשנה שעברה, אבל העבירו את הזמן בנעימים בציפייה לפרסומות. המופע כלל, כמיטב המסורת, חליפות מנצנצות, הרבה אמריקנה וכמובן – איך אפשר בלי – אנתוני קידיס, סולן הפפרז, ללא חולצה כהרגלו בקודש.

ההופעה של מארס:

את הופעתו בת ה-12 דקות התחיל מארס בן ה-27 בסולו תופים, לאחר מכן שר את להיטיו, "Locked Out of" "Heaven" ואת "Treasure", וגם רקד על הבמה לצלילי המוזיקאי האגדי ג'יימס בראון בתנועות שאפיינו את הזמר המנוח, כמעין מחווה לאחד מסנדקי הפאנק הגדולים. במהלך הופעתו של מארס, אחד מהזמרים האהובים בארה"ב וזוכה גראמי, הפציעו לבמה הפלפלים החריפים לביצוע להיטם משנת 1991 "Give It Away". הקור של פברואר לא מנע גם מהבאסיסט פלי להוריד חולצה ולאחר מכן מארס הושאר על הבמה לשיר עוד להיט, "Just The Way You Are", שלווה בזיקוקים.

וגם הפרסומות היו שם, כמובן: מחצית הסופרבול כוללת פרסומות המשודרות בפני מאות מיליוני אמריקאים במה שנחשב למשדר הנצפה של השנה, מה שהופך את משבצות השידור הנ"ל ליקרות במיוחד עבור המפרסמים, לשמחת הקהל שכולם נלחמים על תשומת ליבו. השנה, הפרסומות שעוררו את הסקרנות הרבה מכולם היו הפרסומת לסודה סטרים הישראלית בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, האיחוד הקטן של "סיינפלד" וגם תשדיר בו כיכב לא אחר מאשר המוזיקאי בוב דילן.

מוקדם יותר השבוע התרוצצו שמועות כבדות בדבר איחוד קאסט "סיינפלד", שמועות שג'רי סיינפלד מיהר לתדלק כשהוא מפזר שלל רמזים בנושא. והנה התוצאה לפניכם: במהלך שיחה בין ג'ורג' לג'רי, מאשים השני את הראשון שהוא מריע יותר מדי חזק והורס את המשחק. בכדי למנוע ספוילרים, הנה הסרטון לשיפוטכם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

האיחוד של "סיינפלד":

הפרסומת של קוקה קולה גררה סערת טוויטר לאחר שהציגה אמריקאים רבים, כאשר ברקע המילים של השיר הפטריוטי "America the Beautiful" מושרות במבטאים רבים. היו כאלה שהתעצבנו על הבחירה לשים דגש על "רב תרבותיות", והיו מי שטרחו להתרגש מהעובדה שזוהי פרסומת הסופרבול הראשונה הכוללת משפחה בה שני ההורים הינם מאותו המין.

הפרסומת של קוקה קולה:

לצד כל אלה ולצד סערת ג'והנסון וסודה סטרים, פרסומת נוספת משכה את מירב תשומת הלב של התקשורת: בוב דילן בפרסומת לקרייזלר, בסרטון שלמען האמת נראה כמו גרסה היפסטרית לאחד מקליפיו הרבים. בסרטון נשמע דילן מכריז כי "אי אפשר לייבא משהו מקורי. אי אפשר לזייף קוליות. אי אפשר לשכפל מורשת... אנחנו נבנה את מכוניתך".

הפרסומת של סודה סטרים:

הפרסומת של דילן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully