וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מישל אובמה עושה "סקנדל"?

4.2.2014 / 0:05

איחוד היסטורי והיסטרי ל"צער גידול בנות", מישל אובמה רומזת על צרות בחיי הנישואים, ודיוויד שווימר ישחק בסדרה שעדי אשכנזי יצרה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

ברק אובמה בנשף ההשבעה בוושינגטון. 21 בינואר 2013. רויטרס
מישל אובמה וברק אובמה/רויטרס

מה הסדרה האהובה על מישל אובמה?

על רקע השמועות על התפוררות הנישואין בינה ובין נשיא ארה"ב ברק אובמה, (שמועות שבשלב זה טרם אומתו), התראיינה הגברת הראשונה בתכנית הרדיו של ריאן סיקרסט ונשאלה בין היתר על ההעדפות הטלוויזיוניות שלה. אובמה השיבה כי היא התאהבה לאחרונה בסדרה "סקנדל" בכיכובה של קרי וושינגטון, סדרה העוסקת ביועצת תקשורת שמנהלת רומן עם נשיא ארה"ב. "אתה יודע מה? לא צפיתי בזה עד החופשה האחרונה - נסענו להוואי כך שהייתה לי טיסה ארוכה – אז צפיתי בכל העונות", אמרה אובמה. "אני אוהבת את קרי וושינגטון. היא מדהימה, אז זה הופך את הסדרה למהנה. באמת. היה מהנה לצפות בה". מרמז על הבאות?

כוכבי "צער גידול בנות" באיחוד מרגש אצל ג'ימי פאלון

דני טאנר (בוב סאגט), ג'סי קטסופוליס (ג'ון סטיימוס), וג'ואי גלדסטון (דייב קולייה), שלישיית הגברברים של "צער גידול בנות" הגיעה לאיחוד מרגש אצל מנחה תכנית האירוח הלילית ג'ימי פאלון. בניסיון להרגיע את חששותיו של פאלון מפני מעבר למשבצת השידור של ג'יי לנו, שרו השלושה שירים, סיפרו בדיחות וסיפקו את האיחוד שמעריצים ברחבי העולם חיכו לו. איפה די ג'יי וסטפני כשצריך אותן?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לינה דנהאם מחזירה להאוורד סטרן: "נראה כמו סוסה יהודייה"

לפני מספר חודשים התנגח מנחה תכנית הרדיו הפרובוקטיבי האוורד סטרן בכוכבת ויוצרת הסדרה "בנות" לינה דנהאם. סטרן תהה אז – כמו רבים אחרים אחריו - מדוע דנהאם מרבה להתפשט בסדרה, כינה אותה "הבחורה הקטנה והשמנה שנראית כמו ג'ונה היל" ואמר כי היא אונסת את העיניים שלו. הוא אמנם התנצל לאחר מכן, אולם דנהאם בת ה-27 רק חיכתה להגיש את מנת הנקמה שלה קרה כראוי לה ובמסיבת יום ההולדת ה-60 של סטרן, החליטה להחזיר. "הוא פעם שאל אותי אם אני מרגישה מאוימת מכך שהחבר שלי יכול להשיג מישהי חתיכה יותר", אמרה דנהאם. "לא היו לי את האמצעים לשאול את האוורד אם הוא מאוים כי בת' (אשתו של סטרן – מ.ר.) יכולה בהחלט למצוא מישהו... שלא נראה כמו דמות מצוירת של סוסה יהודייה".

דיוויד שווימר יככב בגרסה האמריקאית ל"בלתי הפיך"

בניסיון נוסף להשאיר מאחוריו אחת ולתמיד את רוס גלר, דיוויד שווימר מנסה שוב את מזלו בטלוויזיה. השחקן המוכשר לוהק לאחרונה לגרסה האמריקנית של "בלתי הפיך" הישראלית בה כיכבה עדי אשכנזי, שמפיקה רשת ABC. הוא צפוי גם להפיק את הפיילוט. שווימר יגלם את אנדי, הצלע הגברית בזוג הצעיר אנדי ושרה שמנסה לגדל ילד תוך עיסוק עצמי אובססיבי.

דיוויד שווימר. GettyImages
לא עם רייצ'ל. דיוויד שווימר/GettyImages

כוכבת "אימה אמריקאית" מסתבכת בהערה הומופובית

גבורי סידיבי, כוכבת הסדרה "אימה אמריקאית" הסתבכה השבוע עם הקהילה הגאה כאשר השתמשה במושג "טראני" הידוע ככינוי גנאי לטרנסקסואלים. סידיבי הגיעה להתארח בתכניתו של ארסיניו הול, שם סיפרה על חוויות המגורים בניו אורלינס. היא סיפרה כי מידי ערב היא וחבריה היו הולכים לפאב מקומי ובכל פעם שהיו יוצאים ממנו היו מגיעים שוטרים לעצור טרנסקסואלים. "אני לא יודעת מה הקטע עם 'טראניס' אבל פשיעה של 'טראניס' נגד 'טראניס' צריכה להיפסק!" אמרה סידיבי בבדיחות.

המרכז הלאומי לשיוויון עבור טרנסג'נדרים מיהר לגנות את השימוש בכינוי הגנאי. "שימוש במילה 'טראני' הוא לא בסדר יותר. שימוש במילה הזו כדי לצחוק על אנשים הוא בטוח לא בסדר. ושימוש בה כדי לצחוק על סוג אלימות כלשהו הוא פשוט שגוי", נכתב בהודעה מטעם הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully