וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברשת: גורי אלפי צחק על הזמנת חשפנית ב"מצב האומה"

אלפי, חבר הפאנל הקומי של רשת, סיפר בקטע שהועלה לעמוד הפייסבוק של התכנית כי הזמין חשפנית למסיבה ואף צחק עליה. הקטע עורר תגובות נזעמות ברשת. ליאור שליין: "מתנצלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מצחיק. אלפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובות זועמות בעמוד הפייסבוק של תכנית הסאטירה "מצב האומה": אמש (שלישי) עלה בעמוד קטע מתוך התכנית ששודרה גם היא אתמול בערב, שנפל בעריכה ולא שודר בטלוויזיה. כשצופים בקטע אפשר להבין מדוע – בקטע נראה הקומיקאי גורי אלפי מספר על תקרית משונה שנקלע אליה: הזמנת חשפנית למסיבת רווקים. אלפי מספר איך נפגש עם אדם בתוך רכב וזה אמר לו שתגיע בחורה בשעה מסוימת. בהמשך, בהומור ובעוקצנות המאפיינים אותו, מספר אלפי כי הגיעה בחורה "בגיל של אמא שלי, עם עין פה" (מורה בידו למצחו, נ.ה), וכשהגיע השלב בה היתה אמורה להתפשט, היא לא התפשטה כמו חשפנית אלא כמו "כמו שבנאדם מתפשט לקראת שהוא הולך לישון". בשלב הזה, עינב גלילי, ליאור שליין והשחקן האורח יוסי מרשק צוחקים והקהל מריע, כשרק חברת הפאנל אורנה בנאי מחייכת במה שנראה כמבוכה. אלפי ממשיך ומספר ביקשה החשפנית "תשימו מוזיקה, אני לא יכולה ככה" וחבורת הבנים חיפשה עבורה ערוץ מוזיקה כלשהו בטלוויזיה. גלילי אומרת לו "זה הסיפור הכי נורא ששמעתי בחיים" והקהל צוחק ומוחא לו כפיים.

צפו בקטע (מתוך סטטוסים מצייצים)

הקטע לא שודר כאמור בתכנית המלאה של "מצב האומה", אולי מתוך החשש המוצדק כי שידורו יעורר עליהום על התכנית ועל הזכיינית המשדרת רשת. כך הוא מצא את דרכו לעמוד הפייסבוק של התכנית, פורמט פחות "רשמי" מערוץ 2. עד כה צבר הקטע אלפי לייקים, מאות שיתופים ועשרות תגובות, חלקן תומכות, אך לא מעט מהן יוצאות נגד ההחלטה לפרסם את הקטע, כיוון שהוא מבזה ומשפיל נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתוך "מצב האומה". רשת,
"חשבנו שהוא מאוד מצחיק". שליין/רשת

"זה מה שמגיע למי שמזמין נשים לבידור, אפסים", נכתב באחת התגובות לקטע, ובתגובה אחרת נכתב "כמו רבות, אני בהלם שהעליתם את זה לכאן, ועוד יותר בהלם שזה אכן קרה. תראו את ארשת הפנים של אורנה ותבינו מה התגובה המאופקת לסיפור". "מה מצחיק? ישבת עם סרסור ברכב ואתה לועג לאישה מבוגרת שנאלצת לעבוד בחשפנות??? עינב גלילי, מה חשבת לעצמך כשהתפוצצת מצחוק?", כתב גולש אחר, ותגובה נוספת אף השוותה בין אלפי לאייל גולן – "ולחשוב שפעם זו הייתה תכנית ראויה לצפייה. כי סרסורים ונשים שצריכות להתפשט למחייתן זה נורא מצחיק! מסכנה האישה שכדי לא למות, צריכה להסיח את דעתה מהמבוכה צריכה מוזיקה. מה בדיוק ההבדל בין גורי לאייל גולן? הגיל של הנשים אותם הוא מחפיץ ומנצל??". לצד תגובות אלה, הופיעו גם תגובות מפרגנות לקטע של אלפי.

בינתיים הסרטון הוסר מהעמוד, וגורי אלפי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מתנצל בפני מי שנפגע מהקטע שהוצא מהתוכנית, אך הועלה בתמימות בפייסבוק. אשתדל להיות רגיש יותר בעתיד. לא התכוונתי לפגוע. סליחה מכל הלב". ליאור שליין הגיב גם הוא: "חברות וחברים, אני מבקש להתנצל בפני מי שנפגע מהקטע שהעליתי כאן אתמול. את דעתנו – אנשי "מצב האומה" ואני – על מעמד האישה בכלל ועל עבירות מין בפרט אנחנו מביעים לא פעם בתכנית, כולל בזו ששודרה אמש. את הסיפור המדובר לא שידרנו בטלוויזיה, אבל חשבנו שהוא מאוד מצחיק, ובהקשר והטון והמודעות בהם הוא סופר – גם תמים ובלתי מזיק. כנראה שטעינו. לכן, בפני מי שמרגיש אחרת ונפגע – כאמור, סליחה". הקטע עצמו הוסר מעמוד הפייסבוק של התכנית.

מה דעתכם - בדיחה תמימה או סיפור על ניצול? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully