וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: למה החברים של מאט דיימון משפילים אותו?

12.2.2014 / 0:02

ג'ורג' קלוני משתתף בזובור על מאט דיימון, סמואל ג'קסון מתעלל במראיין, התכנית של מייקל ג'יי פוקס יורדת ו"משחקי הכס" חושפת קטעים מהעונה הבא. חדשות טלוויזיה אמריקאית

יח"צ - חד פעמי

ג'ימי קימל וכוכבי "ציידי האוצרות" מכסחים את מאט דיימון

ה"רומן" המתוקשר בין מנחה תכנית האירוח ג'ימי קימל לבין כוכב הקולנוע מאט דיימון כבר עתיק ומוכר לכל מעריציו של קימל (וגם לאלה של שרה סילברמן, שלקחה חלק בבדיחה המתמשכת בשלב מסוים). הוא כלל התנצלויות חוזרות ונשנות של קימל בפני דיימון על כך שהוא לא הספיק להכניס אותו לתכנית כי "נגמר לנו הזמן" ובשיאו שרה סילברמן, אז בת זוגו של קימל את השיר האלמותי "אני מזיינת את מאט דיימון".

השבוע, חזרו השניים להתכתשויות הידידותיות שלהם, בקטע חדש בתכניתו של קימל. קימל הזמין לתכנית את הקאסט של הסרט "ציידי האוצרות", בו מככב גם דיימון. אלא שבמשך מספר דקות שאל קימל את הקאסט – שכלל כוכבים כמו קייט בלאנשט, ג'ורג' קלוני וג'ון גודמן – שאלות על חוויותיהם בסט כמו "מי התלונן הכי הרבה על הסט?" ו"מי מחברי הקאסט היה צריך הכי הרבה זמן לעצמו?" עליהן הם השיבו פה אחד: מאט. דיימון הכועס ישב מאחורי הקלעים וצפה במתרחש בעצבים. צפו במה שקרה כשהוא נכנס לבסוף לאולפן.

בוטלה התכנית של מייקל ג'יי פוקס

לאחר עונה אחת בלבד, שזכתה לביקורות צוננות ונתוני רייטינג נמוכים, החליטו ברשת NBC להוריד מהמסך את "מייקל", תכניתו של מייקל ג'יי פוקס. פוקס חזר למסך לאחר היעדרות ממושכת רק כדי לככב בסדרה המבוססת על חייו, שמספרת בגלוי על מחלת הפרקינסון בה לקה לפני מספר שנים.

כך ייעשה למגיש הטלוויזיה שהתבלבל בין הכוכבים השחורים

סאם רובין, מגיש טלוויזיה ברשת KTLA, זכה השבוע לראיין את כוכב הסרט "רובוקופ", סמואל אל. ג'קסון. אלא שבלבול רגעי הפך לראיון שהוא כנראה לא ישכח בחיים. רובין שאל באגביות את ג'קסון אילו תגובות הוא קיבל על פרסומת הסופרבול בה השתתף. לכך הגיב ג'קסון: "איזו פרסומת בסופרבול?" המנחה המבולבל קלט את טעותו, אבל גם המרואיין שלו, שמיד הכריז: "זה לורנס פישבורן! אנחנו אפילו לא דומים!". רובין הנבוך ניסה להתנצל, אבל ג'קסון לא ויתר וניגח בשנינות יוצאת דופן את המראיין המבולבל על כך שבלבל בינו לבין ידוען שחור אחר. צפו.

ג'ימי פאלון נפרד מתכנית האירוח שלו בעזרת החבובות

השבוע סיים את תפקידו מנחה תכנית האירוח הפופולרית ג'יי לנו רק כדי לפנות את נעליו הגדולות לג'ימי פאלון שייכנס בקרוב למשבצת השידור שלו. לנו נפרד בדמעות מהצופים, בעוד שפאלון בחר בהומור - אחרי הכל, הוא לא הולך הביתה. צפו בפרידה של פאלון ממשבצת השידור, ביחד עם החבובות.

הצצה מענגת לעונה החדשה של "משחקי הכס"

"משחקי הכס" חוזרת לעונה רביעית במספר ב-6 באפריל, ועד אז שחררה הרשת 15 דקות שלמות של טיריון לניסטר והחברים מדברים על מה הולך לקרות בעונה החדשה – וגם חושפים הצצה לקטעים שעדיין לא נראו. איך ממשיכים אחרי "החתונה האדומה"? ומה יהיה על בני משפחת לניסטר? צפו.

התרגיל היח"צני ששיגע את האמריקאים

אתרי חדשות בארה"ב דיווחו בימים האחרונים על סניף בית קפה חדש בלוס אנג'לס שעושה פארודיה על רשת סטארבקס תחת השם: “Dumb Starbucks”, בו משתרכים תורים ארוכים של חובבי קפה והומור בימים האחרונים. בית הקפה מכר את אותם מוצרים הקיימים ברשת "סטארבקס" מלבד שינוי אחד: המילה dumb (טמבל) הודבקה לכל אחד מפריטי התפריט.

אולם אתמול התבררה התרמית: את בית הקפה שהרים הרבה גבות הקים הקומיקאי ניית'ן פילדר, בעל התכנית “Nathan For You” ששבה כעת לעונה שנייה ברשת קומדי סנטרל. במסגרת התכנית מגיע פילדר לבעלי עסק קטנים ומציע להם הצעות "ייעול" שונות ומשונות לעסק שלהם. במקרה אחר, למשל, הציע לבעל תחנת דלק להציע ללקוחותיו מחירים זולים במיוחד אם יסכימו לטפס לראש של הר. במקרה זה טען פילדר בפני הלקוחות כי אכן מדובר בעסק אמיתי שהוא מקווה לקדם. את הקפה, אגב, הוא חילק שם בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully