וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקי מגיב לראשונה על פרשת אייל גולן: "סיפור לא נעים ועצוב"

13.2.2014 / 15:25

על אף שהחליף את אייל גולן ב"הכוכב הבא", עד כה מוקי לא הגיב בנושא פרשת הקטינות. עכשיו הוא חולק עם רדיו לב המדינה את דעתו בעניין ומסביר למה נכנס לנעלי גולן בתכנית

עיבוד תמונה
מוקי מדבר על אייל גולן. עיבוד תמונה
מוקי מדבר על אייל גולן/עיבוד תמונה

מוקי אמנם החליף את אייל גולן ב"הכוכב הבא", אך טרם הגיב לפרשת הקטינות, שהובילה בעקיפין להשתתפותו בריאליטי המדובר. בתכנית "אבק הכוכבים" ברדיו לב המדינה, שתשודר מחר, יום שישי, בשעה 15:00, שוחח שופט הריאליטי התורן עם עופר וינשטיין על התיק שנסגר עקב "חוסר ראיות מספיקות", וטען שמדובר בסיפור "לא נעים ועצוב".

"אני לא מכיר את אייל גולן, אבל אני חושב שאולי כולנו יכולים להסתכל על זה, על עצמנו, ולשאול איך אנחנו רוצים להיראות כחברה", אמר מוקי וסיכם, "אם הסיפור הזה יעזור לנו להבין את הדברים האלו, אז הרווחנו".

הזמר והשחקן הישראלי התייחס גם לכניסתו לפאנל השופטים בתכנית, שלטענתו סיפק לו חופש יצירתי מוחלט. "קיבלתי טלפון בערב, והיתה הודעה מהמשרד שלי, בה נאמר שרוצים אותי ל'כוכב'", אמר. "החזרתי טלפון, אמרתי 'לא' והלכתי לישון. בבוקר חיכו לי צלצולים והודעות, באתי לפגישה והרגשתי טוב עם מה ששמעתי – נתנו לי חופש להגיד מה שאני חושב".

בשלב הזה, מוקי איננו יודע האם ימשיך לעונה נוספת ב"הכוכב הבא", אך נראה שהאפשרות קיימת. "אני לא יודע עדיין", אמר, "באתי להתארח לכמה תכניות ונראה מה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully