וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 נגד אברי גלעד: "משרת במסווה עיתונאי אינטרס מסחרי"

16.2.2014 / 14:54

בערוץ תוקפים בחריפות את דברי גלעד הבוקר בגל"צ נגד התכנית "בייבי בום", בהם רמז כי נשים מניקות מודרות מהתוכנית כיוון שיש לה חסות של תחליפי חלב: "מניעים של עובד רשת"

בערוץ 10 מגיבים בחריפות על דברי אברי גלעד הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל נגד התכנית "בייבי בום", ובהם רמז כי ערוץ 10 מדיר מהתכנית צילומים של נשים מניקות כיוון שלתכנית ניתנת חסות של חברת תחליפי חלב. בערוץ 10 מאשימים את גלעד במניעים זרים לפגיעה בתכנית - זאת כיוון שהוא עובד בזכיינית שמתחרה בהם מדי יום ראשון - "רשת".

בערוץ 10 מרוצים: עונה שנייה ל"בייבי בום"
עורך "בייבי בום": "פעם ראשונה שלא מעניין אותי מה הרייטינג"

בכיר בערוץ 10 אומר הבוקר לוואלה ברנז'ה כי "הזוי וחצוף מצדו של אברי גלעד לעשות שימוש בבמה הציבורית של גלי צה"ל ובמסווה עיתונאי כדי לשרת אינטרס מסחרי (של הזכיינית רשת, ד.א)".

"האם אין גבולות לעניין הזה של אימוץ מסחרי?"

גלעד פתח הבוקר את דבריו בגילוי נאות כפול. ראשית אמר כי יש לו "עניין ישיר ב'בייבי בום' של ערוץ 10, שהיא חברה ישירה של החברה שבה אני עובד וכמובן אני רוצה שהחברה שלי תצליח ושחברות אחרות ייכשלו כשלון חרוץ", וכמו כן הודה שהוא עצמו איננו צופה בתכנית אלא "רעייתי היא זו שצופה".

גלעד הזכיר כי התכנית היא בחסות תחליף לחלב אם, והעלה לאוויר תהיה: "אין ולו אישה אחת מניקה בתכנית הזאת. מה שאנחנו יודעים שזה נכון לאשורו, זה כשתינוק יוצא ממעי-אימו הוא אמור להיות מיד מונח על בטן האם ולינוק. ואני רוצה לדעת האם זה קשור לאימוץ של חברות תחליף האם או לא. אם לא - אז סליחה שהוצאתי דיבה ואם כן, אז האם אין גבולות לעניין הזה של אימוץ מסחרי?".

"תחת מעטה פובליציסטי גלעד מפזר האשמות שווא מגוחכות"

דבריו של גלעד, מגיש תכנית הבוקר הוותיק של זכיינית ערוץ 2 רשת, עוררו את זעמם של אנשי ערוץ 10. "'בייבי בום' היא סדרה המתעדת זוגות הורים בתהליך הלידה עד רגע הלידה עצמו. הסדרה בייבי בום נאמנה למציאות אותה היא מתעדת ומסתבר שאי אפשר לומר את אותו דבר על אברי גלעד. ממש כפי שציין בעצמו, אברי גלעד הוכיח הבוקר שהוא חייל שמדיו הם מדי הזכיינית רשת - החברה המסחרית המפרנסת אותו מזה שנים -אותה הוא משרת ולמענה הוא פועל", אומרים בערוץ.

"תחת מעטה פובליציסטי גלעד מפזר האשמות שווא מגוחכות ומנסה להכפיש את סדרה שמתחרה בהצלחה רבה בכל יום ראשון בזכיינית שמעסיקה אותו. הזוי וחצוף מצדו של אברי גלעד לעשות שימוש בבמה הציבורית של גלי צה"ל ובמסווה עיתונאי כדי לשרת אינטרס מסחרי על ידי הפרחת טענות הזויות ולהג חסר שחר. מוטב לו שימשיך להתרכז בהנחיית שעשועונים נושאי פרסים".

גלעד: "הטענה היחידה שלי נגד התכנית היא שהיא מקדמת לידה 'פסיבית'"

"אני אמנם עובד ב'רשת', אבל אני לא משרת את האינטרסים של 'רשת' אלא רואה עצמי בלתי תלוי", אומר גלעד לוואלה! ברנז'ה בתגובה לדברים. "זו תכנית טובה וחזקה ואני לא בא במטרה לפגוע בה, נכנסתי גם בתכניות של 'רשת' באופן שיצר לי בעיות בעבר כמו למשל בעניין אכילת הכשר ב'המירוץ למיליון' - פשוט יש פה עניין שהוא מעבר למלחמות בין הזכייניות".

"אם רוצים להסיט את הדיון מהעיקר - אז בסדר. העיקר פה הוא לא ערוץ 10, אלא חברות תחליף חלב האם שממשיכות לקדם כל הזמן קמפיין נגד הנקה. הטענה היחידה שלי נגד התכנית היא שהיא מקדמת לידה 'פסיבית' שבה האם משותקת ורק רוצה שזה ייגמר, ויש גם לידות אחרות. אני לא חושב שערוץ 10 הוא בעל אינטרס בעניין הזה אלא בתי החולים והחברות המסחריות, וזה דיון ציבורי שצריך להתקיים".

תגובת גלי צה"ל לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully