וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלק וקימל הסתלבטו – מאט דיימון חשף את הישבן

17.2.2014 / 12:28

במסגרת דיאלוג בטוויטר, בן אפלק וג'ימי קימל עשו צחוק מחברם מאט דיימון. הוא, בתגובה, פקסס להם תמונה של ישבנו החשוף

מאט דיימון. GettyImages
חושף הכל. מאט דיימון/GettyImages

מאט דיימון אולי לא מצייץ בטוויטר, אבל לשלוח מסרים חשובים באמצעות מכונת הפקס הוא דווקא יודע מצוין: הכוכב ההוליוודי, סרבן טוויטר מוכר, מאס בעקיצות מצד חבריו, ג'ימי קימל ובן אפלק, בעניין היעדרותו מהרשת החברתית, והחליט לפעול בעניין. השחקן שלח להם פקס בו מצולם ישבנו החשוף בתמונת שחור לבן של מכונת צילום. "באהבה, מ.ד", חתם דיימון, ואף ציין בתחתית הדף "פקסטאג (על משקל ההאשטאג של טוויטר, נ.ה) – לקימל יש שדיים".

הריב החביב בין החברים התחיל כאשר אפלק הודה לקימל על שזה צייץ מחדש לינק המאפשר למעריצים לזכות בדייט עם אפלק ודיימון. הכסף של הזוכה המאושר בדייט חלומי עם השניים יילך לארגון צדקה בשם איסטרן קונגו (Eastern Congo). "אני מודה לך חבר, וגם ארגון איסטרן קונגו מודה לך", צייץ אפלק. "אבל מאט, מאט אתה שם? אה כן. אנחנו כבר נפקסס לך".

קימל המשיך את הבדיחה, וכתב לאפלק בתגובה: "מאט מפחד להיות בטוויטר בגלל שאף אחד לא אוהב אותו". בטוויטר טי.וי מיהרו לצייץ בחזרה וליצור את ההאשטאג #FaxingMattDamon (לפקסס למאט דיימון).

התחת של מאט דיימון. טוויטר, צילום מסך
והנה הוא נחשף. הישבן של מאט דיימון/צילום מסך, טוויטר

מאוחר יותר, קימל צייץ את תמונת ישבנו החשוף של קימל, תייג את אפלק וכתב "ראית מה ה'חבר' שלך פיקסס לנו?". אפלק השיב לקימל אך החזיר את הדיון לנושאו הרציני כשכתב "בדיחות לחוד, הילדים שצריכים את העזרה שלנו בסיפור הזה הם הסיבה לשמה אנו עושים את זה".

אפלק הקים בשנת 2010 את הארגון איסטרן קונגו יחד עם וויטני וויליאמס. הארגון מתמקד בהגשת עזרה לרפוליקה הדמוקרטית של קונגו ומספק עזרה בינלאומית התומכת להתפתחות סוציו-אקונומית של האוכלוסיה באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully